Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
mondeo głowica

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
mondeo głowica
Autor Wiadomość
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post mondeo głowica
witam chodzi o mondeo 2,0 2005r czy ktoś z was ściągał tam głowice jak tak to jakie są tam niespodzianki i czy ktoś ma schemat rozrządu


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:40, 29 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
W tym przedziale roku jest Mondeo z silnikiem;
2.0 DI
2.0 i
2.0 TDCI i inne a który jest twój? podajcie jaki silnik bo jak można odpowiedzieć?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:29, 29 Kwi 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
sorka zapomniałem 2.0 tdci


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:46, 30 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wtryski zaznacz sobie i włożysz gdzie były przed wyjęciem,i na łańcuchu będziesz miał ogniwka innego koloru to ustawisz według znaków na kołach oprócz koła wału korbowego,wał musisz zablokować wyciągając czujnik położenia wału.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 11:07, 30 Kwi 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
a ogólnie to taka fajna robótka przy tym silniku czy ściągam bo nie ma sprężania na jednym cylindrze może dziura w tłoku ale to trzeba sprawdzić


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:31, 01 Maj 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jak odpala jeszcze to odkręć korek wlewu oleju i sprawdź czy nie wali spalinami i będziesz wiedział czy dziura w tłoku,dziura jak jest to jest ogromne ciśnienie w skrzyni korbowej.Sprawdzałeś ciśnienie w cylindrach ? czy tylko nie pali na jeden?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 11:19, 01 Maj 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
nie odpala i nie ma ciśnienia na jednym sprawdzali wtryski i są dobre


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:06, 01 Maj 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Spróbuj go odpalić na Plaku to będziesz wiedział jaki jest jego stan czy nie stuka coś w nim bo nawet w najgorszym stanie ale powinien odpalić,a dopiero później podejmiesz decyzję co do głowicy,bo to robota w ciemno.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:45, 01 Maj 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
ok jutro spróbuje i napisze


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:16, 01 Maj 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
na Plaku nie odpala i nie ma żadnych błędów


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:13, 02 Maj 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
grzegorz1805 napisał:
na Plaku nie odpala i nie ma żadnych błędów

I jaka decyzja? sprawdź mu jeszcze turbinę czy nie jest silnik po awarii turbiny i nie złapał obrotów na oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:22, 02 Maj 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
tylko o tyle jest dziwne że w czasie jazdy zgasł ale jeszcze przy okazji on tan czasami nie czyta z alternatora obrotów silnika czy jakoś tak bo się posypało koło pasowe i się kręci sam wał


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:55, 02 Maj 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Co ty opowiadasz,masz czujnik położenia wału i czujnik obrotów silnika w jednym a takie to było w silnikach zwykłych dieslach a tu masz elektronikę.A jak by chodził silnik jak by się pasek ślizgał na kole pasowym alternatora co nie raz słychać po porannym odpaleniu??? Do odpalenia na Plaku nie jest ci potrzebna żadna elektronika tylko żeby silnik się kręcił i psikasz od razu do kolektora ssącego.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:08, 02 Maj 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
wiem rozumiem cie tylko ktoś kiedyś mi mówił ale to w scenicu że niby tak jest to co proponujesz ściągać


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:16, 02 Maj 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest trudne bo nie słyszałeś silnika,ale jakby chociaż był wypalony zawór to jest jeszcze trzy cylindry i powinien chodzić na trzech.Tylko jak wyciągał ktoś wtryski i teraz włożył je byle jak to trzeba je teraz wpisać.Znasz ten samochód czy jest u ciebie pierwszy raz a może z Francji?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:29, 02 Maj 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
nie parę razy był u mnie też mnie to dziwi że nawet na trzech nie chce


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:21, 02 Maj 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Panowie spokojnie, zacznijmy od początku.
1) Czy kręci przy próbie odpalenia - jeśli tak to manometr w dłoń , gaz w podłoge i mierzysz ciśnienie na tłokach (możesz podpiąć prostownik bo aku pewnie słaby) jeśli nie kręci to być może zassal olej przez turbo jak mówi roman, albo trzyma go immo (choć nie jestem dokońca pewien jak działa w tym modelu)

2) Mozesz sprawdzić tez zbiorniczek płynu, ewentualnie bagnet, czy woda nie poszła do oleju bądz odwrotnie.

3)Gdyby padł jakikolwiek czujnik to komp pokazałby bład, a w zwiazku z tym ze czujniki sterują tylko tym co jest związane z paliwem na plaku odpalic musi, nie ma zmiłuj. Jesli nie pali na plaku to wysoce wątpliwe jest zeby posypało sie cos naraz na 2 cylindrach wiec jako pierwsze do kontroli idzie rozrząd.

Na początek to tyle, miłej pracy życze i napisz co tam wyszło. Pozdrawiam:)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:21, 04 Maj 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin