Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
na wolnych obrotach nie chodzi na jednego tłoka

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
na wolnych obrotach nie chodzi na jednego tłoka
Autor Wiadomość
mrk
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post na wolnych obrotach nie chodzi na jednego tłoka
Witam, kupiłem ostatnio sprintera 2.9 td. Problemem jest że na wolnych obrotach nie chodzi na jednego(pierwszego) tłoka a po dodaniu gazu już sie równa. Zrobione planowanie głowicy, wyregulowane zawory, nowe końcówki wtrysków, ciśnienie ok no dosłownie wszystko zrobione na gienał. zaplon wyregulowany,a wogóle jaki ma być kąt wyprzedzenia dokładnie,
swieci się jeszcze jakis bląd EDC czy komputer moze miec cos z tym wspolnego


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:37, 15 Maj 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
EDC
Eletronic Diesel Conttrol
Ogólna nazwa elektronicznych systemów sterujących stosowanych w silnikach wysokoprężnych. W systemach tych regulowane są za pośrednictwem siłowników i zaworów elektromagnetycznych następujące parametry: początek tłoczenia paliwa, wielkość dawki paliwa czas trwania wtrysku, ciśnienie wtrysku.
Podepnij pod komputer i zobaczysz co wyjdzie ale jest jakiś błąd,nie pali jak gorący? zimny to pali na wszystkie?ściąg mu kostkę z czujnika temperatury silnika czy będzie jakaś reakcja.Na początek sprawdź początek wtrysku.Początek wtrysku to 0.9mm jak nie pomoże to dawka paliwa za mała,podmień jeszcze wtryska na pierwszym cylindrze.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:04, 15 Maj 2011 Zobacz profil autora
mrk
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 14 Maj 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
czy zimny czy cieply chodzi tak samo nie rowno, pali od razu bez kolysania tak i na zimno i cieply,obnizylem nawet cisninie ta koncowkach bo jakby pompa nie wydalala juz i cos sie polepszylo od poczatkowego stanu ale dalej kuleje bo wczesniej zaznaczam ze nawet na dwa nie chodzil(pierwszy ostatni); jutro podąze za wskazówkami


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:21, 15 Maj 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ciśnienie na wtryskach to 180 - 210 atm tylko jak dawka jest mała to też tak może się pieprzyć musiał byś przestawić na sterowniku do przodu w stronę chłodnicy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:53, 15 Maj 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin