Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Nadal stukający popychacz pomimo wymiany na nowy Corsa B 95r

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Nadal stukający popychacz pomimo wymiany na nowy Corsa B 95r
Autor Wiadomość
kasia25760
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Nadal stukający popychacz pomimo wymiany na nowy Corsa B 95r
Witam zakupiliśmy auto z juz klekoczącym popychaczem po miesiacu czasu waliło tak głosno ze mechanik wymienił i okazało sie ze 3 sa do wymiany i tak zrobił po czym przestały stukac dwa ale jeden z tych wymienionych nadal mocno stuka czasami na niskich obrotach ciszej mechanik powiedział ze pierwszy raz sie z takim czym spotkał czy moze ktos pomóc w tym temacie bo juz nie mam siły!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:26, 29 Lut 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Chodzi o popychacze zaworowe jak mniemam?
A na jakim oleju jeździsz?
Może miałaś stary olej, nowe popychacze zaciągnęły syfu i walą?
Generalnie plan jest następujący:
W dobrym sklepie motoryzacyjnym kup środek do mycia silnika firmy LIQUI MOLI po czym postępuj zgodnie z instrukcją zawartą na porodukcie i powinno być dobrze.
Ale UWAGA!!! Myjesz silnik na własną odpowiedzialność, stare autka czasami tego nie lubią.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:18, 29 Lut 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Wałek nie ma uszkodzonych krzywek?a jak uszkodzona krzywka to i do tego dźwigienka częste przypadki w tych silnikach.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:58, 29 Lut 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
student napisał:
Chodzi o popychacze zaworowe jak mniemam?
A na jakim oleju jeździsz?
Może miałaś stary olej, nowe popychacze zaciągnęły syfu i walą?
Generalnie plan jest następujący:
W dobrym sklepie motoryzacyjnym kup środek do mycia silnika firmy LIQUI MOLI po czym postępuj zgodnie z instrukcją zawartą na porodukcie i powinno być dobrze.
Ale UWAGA!!! Myjesz silnik na własną odpowiedzialność, stare autka czasami tego nie lubią.


Tak i niech sobie wypłucze wszystkie uszczelki . Zastanów się co piszesz czasami .


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:05, 29 Lut 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
akurat uszczelki to jeszcze poł biedy. Wypłucze sobie cały syf a przy sporym przebiegu moze spasc kompresja, takze nie polecam, ale kolega napisał ze czasem nie jest to dobre wiec nie ma o czym mowic. A co do popychaczy to czemu nie wymienił 4 od razu za jednym zamachem? moze stuka ten nie wymieniony. Wymiana oleju była ostatnio?


Post został pochwalony 0 razy
Czw 15:13, 01 Mar 2012 Zobacz profil autora
kasia25760
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
jezdze na platinun 15w40 i mam zrobione na nim 6000tyś i popychacz który miał najwieksze luzy został wymieniony juz wczesniej za tamtego własciciela najwidoczniej tez mieli z nim problem i nie mogli sobie poradzic !!!!!!!!!!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kasia25760 dnia Czw 15:35, 01 Mar 2012, w całości zmieniany 2 razy
Czw 15:29, 01 Mar 2012 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
moim zdaniem wymiana 4 popychaczy od nowa ,,,bo takie kombinowanie kiedys tam jeden teraz 2 ,to troche bez sensu,,,,,,,,wymien komplet i bedziesz spoko
pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Czw 17:49, 01 Mar 2012 Zobacz profil autora
kasia25760
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
zostały 3 na raz wymienione a ten jeden kiedys za starego własciciela


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:06, 01 Mar 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie lubię takich półśrodków . Głowicę oddaje do zakładu który się tym specjalizuje i do tego nowe uszczelniacze + popychacze to musi chodzić .


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:03, 01 Mar 2012 Zobacz profil autora
kasia25760
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ale jakie półsrodki??i z kad od razu głowica?????????????


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:13, 01 Mar 2012 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
soviet100 napisał:
Nie lubię takich półśrodków . Głowicę oddaje do zakładu który się tym specjalizuje i do tego nowe uszczelniacze + popychacze to musi chodzić .


No właśnie... przecież nie robili nic z głowicą więc szlifierze nie mają tu nic do gadania.

Co do środka to pisałem przecież że w starszych modelach może być różnie z tym płukaniem, dlatego napisałem też że robi się to na własną odpowiedzialność i tylko tym środkiem o którym pisałem, najwyższej jakości a nie jakimś badziewiem z giełdy...

Stukającego popychacza generalnie nie uratujesz, tylko wymiana, olej orlena to nie jest dobry olej, w tej samej cenie masz orginała GM 15w40 mimo to myślę że te auto powinno jeździć na 10w40 ale na zmianę za późno.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:26, 01 Mar 2012 Zobacz profil autora
kasia25760
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ktoś madry wlał mineralny na auto z takim przebiegiem bo ma 140000tys dop po niedzieli dam do nastepnego mechanika tylko gdzie nie dzwonie to wszyscy sa "ciemna masą"to jest jakas paranoja!


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:36, 01 Mar 2012 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
doktor napisał:
akurat uszczelki to jeszcze poł biedy. Wypłucze sobie cały syf a przy sporym przebiegu moze spasc kompresja, takze nie polecam, ale kolega napisał ze czasem nie jest to dobre wiec nie ma o czym mowic. A co do popychaczy to czemu nie wymienił 4 od razu za jednym zamachem? moze stuka ten nie wymieniony. Wymiana oleju była ostatnio?


Ludzie co wy piszecie?
Od kiedy kompresja silnika zależy od "syfu"

W/g tej "teorii" przepocone skarpetki bardziej ogrzewają stopy ?

Na szczęście mam "czapkę" w górze to zapodam trochę sadzy i smoły a kompresja będzie że rozrusznik nie ukręci Very Happy

Głowica do góry i do roboty z zaworami i przylgniami, planowanie oraz wymian uszczelniaczy i popychaczy.
Świerzy olej mineralny odpowiedniej lepkości i cisza będzie.
A Pani Kasia ochy i achy na Wasz temat będzie śpiewać Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ATF dnia Pią 1:22, 02 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pią 1:21, 02 Mar 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Zasada jest prosta. Wszystko zależy od stanu silnika. Jeśli silnik ma średnio małe zużycie wtedy zastosowanie płukacza odświeży silnik w środku. Jeśli silnik zasuwał na syntetyku ( lub dobrym półsyntetyku) to płukanie traci sens gdyż syntetyki mają dodatki myjące, które automatycznie usuwają wszelkie osady. Silnik o większym zużyciu jeżdżący na gorszych olejach lub dłużej eksploatowany na oleju mineralnym ma tendencję do odkładania się nagaru na jego niektórych elementach min. na pierścieniach. Mamy teraz taka sytuację - silnik pracuje prawidłowo mimo zużycia i jest wewnętrznie szczelny. Wbrew pozorom nagar ma tu dobrą cechę bo uszczelnia nam silnik. Wymieniamy olej z płuczemy silnik. Wtedy nagar zostaje usunięty i w zależności od stanu silnika mamy : 1. odświeżony silnik i nie straciliśmy parametrów, 2. mamy durszlak który stuka i puka a do tego żre olej. Tego typu zabiegi są ryzykowne i nie zawsze przynoszą pożądany efekt. Kompresja zależy od szczelnosci a jesli sobie popłuczesz to moze sie okazać ze nie jest tak różowo,no chyba że dasz Pani gwarancje. Pozatym popatrz co to za auto, ile to jest warte? Wierzysz w przebieg 17 letniego samochodu? Twoj sposob działania nie jest zły, bo zapewnia remont wszystkiego co moze byc uszkodzone, ale kosztowny, a to tez ma znaczenie.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 3:44, 02 Mar 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Mówię że jak zrobisz kompletnie czopkę to będziesz miała spokój przez najbliższe 5 lat .


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:09, 02 Mar 2012 Zobacz profil autora
kasia25760
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Otóz Witam problem został rozwiązny po sciagnieciu głowicy okazało sie ze kanał olejowy był tak przypchany ze nie było wogóle cisnienia na popychaczach i były nie nabite olejem!Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:52, 17 Maj 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin