Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
nie moge odpalić golfa 4 1.4

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
nie moge odpalić golfa 4 1.4
Autor Wiadomość
leonex7
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post nie moge odpalić golfa 4 1.4
witam mam mały a moze i duży problem podlaczylem vaga 4.9 do golf 4 1.4 16v sprawdzilem błedy w silniku były takie jak poniżej
518 Potencjometr przepustnicy -G 69
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
530 Regulator położ.przep./potencjometr-G88
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
522 Czujnik temp.cieczy chłodzącej -G 62
przerwa lub zwarcie do plusa - BŁĄD SPORADYCZNY
525 Lambda Sonda-G39
sygnał za mały
1249 Wtryskiwacz cylindra 1-N30
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
1250 Wtryskiwacz cylindra 2-N31
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
1251 Wtryskiwacz cylindra 3-N32
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
1252 Wtryskiwacz cylindra 4-N33
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
609 Wyjście zapłonu 1
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
610 Wyjście zapłonu 2
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
282 Regulator położenia przepustnicy-V60
przerwa na wyjściu - BŁĄD SPORADYCZNY
wykasowałem je.nastepnie wszedlem w liczniki wstawilem w kodowanie inne cyfry zapalila sie kontrolka oleju.Po tym wyłaczylem vaga i zaplon i poszedłem do domu po dwóch godzinach chciałem jechac niestety juz nie odpalił.czy mogłem cos nakręcic przez to kodowanie?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:27, 11 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przy takiej robocie jak cokolwiek zrobisz a jaszcze coś chcesz zmienić potrzebna jest kartka i coś do pisania żeby cokolwiek zmienić trzeba zapisać dane jakie są bo jeżeli coś nie wyjdzie zawsze możesz wrócić do starych danych.A te twoje błędy to może ściągałeś wtyczki i załapał.Po skasowaniu błędów silnik się zapala przejeżdża i odczytuje spowrotem jak jest aktywny to wyskoczy i wtedy zabiera się do pracy.Kontrolka oleju się zapaliła to znaczy nie wolno jechać,musisz pogrzebać na forach może znajdziesz ten kod.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:02, 12 Lut 2011 Zobacz profil autora
leonex7
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
dzieki kolego znalazłem powód zmieniłem kodowanie ale wpialem kod i pali juz normalnie ale z sondą to skosowałem bład przejechałem troche i znowu jest ze za słaby sygnał była to sonda universalna już dwa lata ma takze moze byc dowymiany tym bardziej ze rocznik auta 98 także nie wiadomo jakie spaliny daje może takie w których sonda długo nie pożyje poza tym robie kupe kilometrów rocznie nim


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:36, 12 Lut 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Masz silnik z jedną czy z dwoma sondami?bo może być dwie przy tych 1.4 pierwsza jest przed katalizatorem szerokopasmowa a druga za katalizatorem.Przeczyść jeszcze łączenie może nie ma dobrego styku a prądy są bardzo małe.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:02, 12 Lut 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin