Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
NIe pali Honda Civic

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
NIe pali Honda Civic
Autor Wiadomość
Gość







Post NIe pali Honda Civic
Witajcie,

już podobny problem miałem i nie wiem czy to to bo zachownie ciut inne. Wczoraj zgasło mi auto i nie chciało odpalić. Jak przepchałem jakieś 100 metrów to odpalił i do końca dnia palił bez zająknięcia. A trochę jeździłem.
Dzisiaj rano autko nie odpaliło. Rozrusznik kręci, pompę słychać przy przekręceniu zapłonu ale odpalić nie chce.
Proszę o podanie możliwych przyczyn takiego zachowania. Wiem, że w pierwszej kolejności sprawdzę iskrę. Jak nie będzie to pewnie cewka. Ale jeśli ona padła to znaczy, że gdzieś coś innego rozwala cewkę. Bo niedawno miałem podobny problem i po wymianie cewki autko zapałało do dzisiaj bez problemu.

Proszę Was o wszelkie koncepcje, muszę sprawdzić co się da.

Pozdrawiam Crying or Very sad
Nie 11:47, 26 Kwi 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.
Dobrze kombinujesz.Na poczatek dokładnie posprawdzaj układ zapłonowy.
Nie możemy wykluczac też układu paliwowego.Ale najpierw sprawdz to co wyżej.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Nie 14:54, 26 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Nie 14:44, 26 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witaj kolego.A moze masz jakiś immobilajzer zamontowany,i powoli zaczyna świrowaź???POZDRAWIAM
Nie 21:19, 26 Kwi 2009
Gość







Post
Sprawa załatwiona,

okazało się iż kopułka miała przebicie - to bezpośrednio było przyczyną wcześniejszego padnięcia cewki, i wczorajszego padnięcia modułu zapłonowego. Dzisiaj wymieniłem kopułkę oraz moduł. Mam nadzieję, że to koniec perypetii z prądem (po wymianie modułu zapłonowego i kopułki wyraźnie zmniejszyły się (praktycznie zniknęły) drgania obrotomierza. )
Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi
Nie 22:08, 26 Kwi 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin