Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Nierówna praca zimnego silnika astra g

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Nierówna praca zimnego silnika astra g
Autor Wiadomość
tokkal
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post Nierówna praca zimnego silnika astra g
Witam wszystkich.Mam problem z nierówna pracą zimnego silnika w oplu.Do momentu gdy silnik nie złapie temperatury ok.60 st. jego obroty są zaniskie mają ok.600-700 i czuć ze jest coś nie tak później gdy temperatura się podniesie jest wszystko ok.
Dodam że czujnik temperatury wody wymieniłem a silnik to 1,6 16v .
Licze że ktoś mi pomoże za co z góry diekuje. :-D


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:00, 22 Paź 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
stawiam na krokowca. Przeczyść silniczek krokowy i zobacz czy w ogole on chodzi;)

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:34, 22 Paź 2010 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
najpewniej tak jak pisze kolega, silnik krokowy. A czemu zminiles czujnik temperatury? I który, bo z tego co pamietam sa dwa. Głowy nie da, ale jeden chyba daje sygnał do kompa, drugi do załaczania wentylatora.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:49, 23 Paź 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dokładnie tak, są dwa czujniki, jeden na wyświetlacz, drugi na potrzeby jednostki sterującej.
Łatwo je rozpoznać, zapalasz zapłon, odpinasz jedną kostkę, patrzysz czy wskaźnik temperatury opadł, jeżeli tak to znaczy że to jest czujnik na wyświetlacz.
Wyciągnij czujnik, podłącz miernik, weź suszarkę do włosów i ogrzewaj go jednocześnie sprawdzając oporność, jeżeli będzie się zmieniała znaczy że czujnik jest dobry.
Bo może być tak że jednostka sterująca nie "widzi" że auto jest zimne i nie daje go na "ssanie"


Post został pochwalony 0 razy
Nie 10:35, 24 Paź 2010 Zobacz profil autora
tokkal
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Wymieniłem czujnik bo zaraz po zapaleniu auta falowały obroty czego teraz nie ma.Nie poprawiła się natomiast ta nierówna praca i wolniejsze obroty niż powinny być Rozumiem że czujnik odpowiedzialny za włączanie wentylatora jest gdzieś przy
chłodnicy? A gdzie jest ssanie może to ma coś wspólnego?Dodam że jest to silmik x16xel.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 12:37, 11 Lis 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Spróbuj przeczyścić potencjometr przepustnicy jest na przedłużeniu osi przepustnicy składa się z pasków węglowych i iglicy może masz zabrudzone i nie przechodzi dobrze napięcie na silnik krokowy.Ściąg przewód z czujnika temperatury i powinny ci podskoczyć obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 14:07, 11 Lis 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin