Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
nissan navara 2006rok

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
nissan navara 2006rok
Autor Wiadomość
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post nissan navara 2006rok
witam mam problem z nissanem navara---
gdy wlaczam tryb na 4 kola naped to przy jezdzie zaczyna stukac w przednim napedzie
stukot taki jakby polos byla wywalona takie klikanie---ale wszystko jest ok,,,
co to moze byc,
podam ze przedni dyfer tez ok.
nigdy nie robilem samochodow z napedem na 4 kola wiec wole zapytac


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:42, 29 Lis 2011 Zobacz profil autora
ATF
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Kwi 2011
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rolewice
Płeć: Mężczyzna

Post
Poszukaj czy to jest rozwiązane w podobny sposób jak we Fronterze.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 0:19, 30 Lis 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
musiałbys zlokalizowac to stukanie... jest tam blokada dyferencjału z przodu?? jak właczysz naped na 4 kola to przód sie blokuje?? Czy ten naped w ogóle działa??


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:11, 01 Gru 2011 Zobacz profil autora
krzysztof84
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jesli wystepuje to wylacznie przy ostrym skrecie to jest to normalne. Jesli w innych okolicznosciach to jest jakas usterka.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:15, 02 Gru 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Blokada dyferencjału występuje fabrycznie tylko w 3 samochodach:
-merc G klasa
- pajero
- patrol GR

I z tych 3 aut tylko G klasa ma blokadę tyłu i przodu.

Sprawdź czy auto jest wyposażone w sprzęgiełka piast przedniej osi, sprawdź czy są manualne czy automatyczne, jeżeli automaty to jedź gdzieś na piach, załącz 4x4 bez reduktora i sprawdź czy kopie wszystkimi kołami, jeżeli przodem nie kopie to znaczy się że te sprzęgiełka siadły i nie przenoszą napędu. Pamiętaj nie włączaj 4x4 na asfalcie bo możesz coś zmielić choć nowsze auta nie mają blokady centralnego mechanizmu różnicowego więc nie powinno się nic stać. Sprawdź wał idący na przedni most, czy flansza nie ma luzu, czy nie ma luzu na łożyskach itp.

Jezeli masz sprzeciełko z takim patentem że możesz je przekręcać kluczem do kół w pozycję AUTO i LOCK to przełącz na LOCK i zobacz czy nadal będzie stukało


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:01, 02 Gru 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin