Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Odcięcie turbiny po 3tys. obrotów w VW GOLF IV

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 14:48, 28 Gru 2008    Temat postu: Odcięcie turbiny po 3tys. obrotów w VW GOLF IV

Witam. mam golfa IV 1.9TDI 130 KM z 2002r. niewiem dlaczego ale jak go przeciagam tak powyzej 3tys. obrotow na min. to odcina mi turbine, i pozniej juz jade jak zwyklym diesle, dopiero jak wylacze zaplon i odpale od nowa wszystko jest OK. co to moze sie dziac ??prosze o rady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 14:55, 28 Gru 2008    Temat postu:

prawdopodobnie za duże ma doładowanie i wchodzi w tryb awaryjny. popatrz najlepiej w 2 osoby jak dodasz gazu czy rusza się zawór upustowy. Zawór znajduje się przy turbinie ma za zadanie otwierać się przy za dużym doładowaniu. Często się zawieszały one.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:38, 31 Gru 2008    Temat postu:

sprawdz czujnik ciśnienia doładowania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 21:09, 31 Gru 2008    Temat postu:

ale jak

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 16:08, 01 Sty 2009    Temat postu:

czasami wystarczy oczyścić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
borys2121
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 96
Przeczytał: 1 temat

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:55, 03 Sty 2009    Temat postu:

ja stawiam na kierownice w turbo ze sie zawiesza!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
buzun_123
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 23:09, 07 Sty 2009    Temat postu:

Najlepiej by było podpiąć VAG-a i sprawdzić cisnienie doładowania, prawdopodobnie przeładowuje turbina.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 21:00, 14 Sty 2009    Temat postu:

zgadza się nie szukać na opak ,,a zdiagnozować vagiem.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 15:07, 21 Lut 2009    Temat postu:

turbina sie zaciera i dlatego sie odcina ... wymont + czyszczenie + zamont = ok 500zl ..
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin