Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Odcięcie turbiny po 3tys. obrotów w VW GOLF IV

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Odcięcie turbiny po 3tys. obrotów w VW GOLF IV
Autor Wiadomość
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post Odcięcie turbiny po 3tys. obrotów w VW GOLF IV
Witam. mam golfa IV 1.9TDI 130 KM z 2002r. niewiem dlaczego ale jak go przeciagam tak powyzej 3tys. obrotow na min. to odcina mi turbine, i pozniej juz jade jak zwyklym diesle, dopiero jak wylacze zaplon i odpale od nowa wszystko jest OK. co to moze sie dziac ??prosze o rady


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:48, 28 Gru 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
prawdopodobnie za duże ma doładowanie i wchodzi w tryb awaryjny. popatrz najlepiej w 2 osoby jak dodasz gazu czy rusza się zawór upustowy. Zawór znajduje się przy turbinie ma za zadanie otwierać się przy za dużym doładowaniu. Często się zawieszały one.
Nie 14:55, 28 Gru 2008
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdz czujnik ciśnienia doładowania


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:38, 31 Gru 2008 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
ale jak


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:09, 31 Gru 2008 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
czasami wystarczy oczyścić


Post został pochwalony 0 razy
Czw 16:08, 01 Sty 2009 Zobacz profil autora
borys2121
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

Post
ja stawiam na kierownice w turbo ze sie zawiesza!!


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:55, 03 Sty 2009 Zobacz profil autora
buzun_123
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 04 Gru 2007
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Najlepiej by było podpiąć VAG-a i sprawdzić cisnienie doładowania, prawdopodobnie przeładowuje turbina.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:09, 07 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
zgadza się nie szukać na opak ,,a zdiagnozować vagiem.
Śro 21:00, 14 Sty 2009
Gość







Post
turbina sie zaciera i dlatego sie odcina ... wymont + czyszczenie + zamont = ok 500zl ..
Sob 15:07, 21 Lut 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin