Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Opel Astra 1 1.7 TD CiężkieOdpalanieTylko Zimny(jedyniePLAK)

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Opel Astra 1 1.7 TD CiężkieOdpalanieTylko Zimny(jedyniePLAK)
Autor Wiadomość
Demlox
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post Opel Astra 1 1.7 TD CiężkieOdpalanieTylko Zimny(jedyniePLAK)
Mianowicie jest taki problem. Opisze krótką historie samochodu , jakis rok temu tacie przeskoczył na pasku rozrząd w podróży , mechanik ustawił rozrząd na znaki i wymienił chyba 2 zawory itp , gdy wrócił do domu było ok. Po jakimś czasie zaczoł dużo palic ok 13l/100k i juz ciężko kręcił ale odpalał , zawiozłem go do mechanika wymienił końcówki wtrysków stwierdził że leją ustawił jeszcze raz na znaki i wyregulował pompę powymieniał wężyki sprawdzał świece i kompresję stwierdził że jest niedokońca dobra ale OK niby zapalił u niego na placu na drugi dzień już niezapalił wogóle u mnie w domu....

Mineło 2 miechy stania samochodu na placu wyciągłem kolektor ssący sam z głupa i na 3 wlotach wogóle jak lałem wode to nieleciała tylko na 1 wypływała wyczyścilem założyłem i zapalił od strzała pojeżdziłem jezdzi nic niemuli zbiera sie . Przychodzę rano i niezapalił kręci i kręci tylko na plak odpala pomocy... Crying or Very sad


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:37, 30 Kwi 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ściąg osłonę paska tam będą trzy śruby na kole pompy,poluzuj je lekko tyko sobie zaznacz w którym miejscu są i przestaw wałek pompy do przodu o jakieś 2-3mm i dokręć te trzy śruby i odpalaj.Stuknij w jedną śrubę i ci się przestawi,zmieni ci się początek wtrysku.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:54, 30 Kwi 2015 Zobacz profil autora
Demlox
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
a jeśli tak zrobię to stanie się coś pompie ? tzn tej juz wyregulowanej nie chce tracic więcej pieniędzy.... mechanik twierdzi że głowica ... ja już nie wiem sam wycenił to około 1000zl planowanie robota itp. a ja jeszcze coś chce nim pojezdzic naprawde nie chce wkładać Panie Romanie pieniedzy do JUZ przeplaconego samochodu


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:25, 01 Maj 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ty pompy nie będziesz regulował tylko przestawisz początek wtrysku a początek wtrysku musisz też ustawić nawet przy nowej pompie.Pieniędzy szkoda wydawać bo sama głowica nie pomorze dużo bo i układ tłokowo korbowy wypracowany,progi na tulejach.Tylko jak będziesz przestawiał to skręć w prawo za wskazówkami zegara nie bój się nic się nie stanie.Nawet przy grzaniu świec nie chce palić?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 9:50, 01 Maj 2015 Zobacz profil autora
Demlox
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Panie romanie czy jak wykonam taką operację będzie mniej Palił niż do tej pory, bo naprawdę chciał bym nim jeszcze pojeżdzić tym samochodem . Co do świec grzeje 3 x i kręci i kręci już chce chycić ale czegoś mu brakuje a jak psykne plakiem w ssacy to zapala ale jak to plak wygląda to jak by miało zaraz rozszarpać silnik... i tak kręce aż zapali . Jak już zapali to puzniej pali normalnie


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:08, 01 Maj 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Bardzo to jest ważne bo to jest początek wtrysku a on właśnie wpływa na odpalenie i spalanie.Na gorzej nic nie zrobisz tylko będzie lepiej bo jak jest późny zapłon to sadzi białym dymem i jest słaby.A początek wtrysku przy 1.7DT wynosi 0.55 a przy 1.7DTL już jest 0.88.Co do świec musisz sprawdzić czy świece grzeją czy tylko ci kontrolka na desce gaśnie,bo może i tak być.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:26, 01 Maj 2015 Zobacz profil autora
Demlox
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Jeszcze 1 pytanie bo mi pisze żę jest to DTL. A na stronie pisze żę roznica techniczna jest bardzo prosta. DTL nie ma intercoolera a w DTH wlasnie jest niech Pan spojrzy [link widoczny dla zalogowanych] z tego opisu wynika że mam DTH .
A jak sprawdzić czy tylko kontrolka świeci przekażnik jakiś czy bezpieczniki? Sorki że tak truje


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Demlox dnia Sob 0:31, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Sob 0:26, 02 Maj 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie widzę że ci sugerowałem że masz DTL tylko dawałem przykład jaka jest ważność początku wtrysku w silnikach.Żarówkę do ręki kawałek kabla jeden koniec do masy drugi do metalowego boku żarówki a tym lutowanym końcem żarówki dotknij do przewodu łączącego świece żarowe,możesz też taką kontrolkę sobie kupić są z żabkami do mocowania.Po włączeniu stacyjki powinna żarówka świecić.Ważne jest podawanie rocznika samochodu i kodu silnika anie że trzeba zgadywać.I w tych silnikach podawanie Plaka nie przynosi dużego rezultatu bo to jest silnik z komorą wstępną,i Plaka podaje się delikatnie bo przy odpalaniu dochodzi do blokowania [sztorcowania]silnika a może i powyginać korbowody.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Sob 7:10, 02 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Sob 7:05, 02 Maj 2015 Zobacz profil autora
Demlox
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Dzisiaj rozkręciłem obudowę do koła od pompy paliwa i widzę świerzo przesuniety początek wtrysku o jakieś 3/4 podkładki widać świerzo. Jest sens przesuwać to dalej jak już jest?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 17:15, 05 Maj 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Demlox napisał:
Dzisiaj rozkręciłem obudowę do koła od pompy paliwa i widzę świerzo przesuniety początek wtrysku o jakieś 3/4 podkładki widać świerzo. Jest sens przesuwać to dalej jak już jest?

To jak nie ma sensu to po co trujesz gitarę,świeżo jest bo ustawiały rozrząd a pompa jest ustawiona tylko na blokadę a później dopiero robi się korektę i ustawia się początek wtrysku.A u ciebie jest bardzo stara pompa to trzeba w odpowiednim momencie dać ciśnienie rzędu 135bar a to nie jest już takie proste przy takim zabytku.Ja ci chcę dobrze a decyzja należy do ciebie i mówiłem żebyś sobie zaznaczył i możesz zawsze wrócić do poprzedniego ustawienia.Decyzja należy do ciebie.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:51, 05 Maj 2015 Zobacz profil autora
Demlox
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 23 Gru 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
czym to zaznaczyc?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:38, 06 Maj 2015 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Bez jaj . Albo markerem albo śrubokrętem zrób sznyta. Jeszcze jeden głupi post i blokuje temat


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:27, 07 Maj 2015 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
I co nowego słychać w twoich pracach?zaznaczyłeś?przestawiłeś? daj jakąś odpowiedz.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 14:40, 19 Maj 2015 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin