Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Opel Omega 2.5 TD problem z kołem zamachowym

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Opel Omega 2.5 TD problem z kołem zamachowym
Autor Wiadomość
Gość







Post Opel Omega 2.5 TD problem z kołem zamachowym
Witam.Mam problem ze swoja Omegą 2.5 TD 95r , mianowicie na wianku koła zamachowego brakuję mi jednego słupka (taką otrzymałem diagnozę).Chciałbym się dowiedzieć czy taki słupek można wymienić czy trzeba kupić kompletne koło zamachowe.Jeżeli można wymienić ten słupek(nie wiem jak się na niego fachowo mówi)to czy trzeba rozbierać skrzynie , sprzęgło itd. czy tak jak podpowiedział mi jeden znajomy że będe miał tam dostęp od strony rozrusznika.Pytam tylko dlatego że są różne zdania mechaników i nie chcę się dać naciągnąć na kosztowną naprawę.(jeżeli faktycznie nie jest konieczna).Pozdrawiam i proszę o pomoc
Sob 19:34, 19 Sty 2008
Gość







Post
Piszesz że masz problem ,rozumiem że auto nie pali.Słupek można dorobić z gwoździa nawet,ale go zamontować to pewnie skrzynie trzeba wyjąć.
Nie 18:35, 20 Sty 2008
Gość







Post
zuczysko napisał:
Piszesz że masz problem ,rozumiem że auto nie pali.Słupek można dorobić z gwoździa nawet,ale go zamontować to pewnie skrzynie trzeba wyjąć.


Dzięki wielkie , bałęm się że będe musiał kupować koło zamachowe Shocked
Objawy mam takie ze auto powyżej 2.5k obrotów nie chce iść dlaej i predkość max to 120 km/h.
Palić pali ładnie tylko wkurza mnie ta max prędkość i jak się nie mylę to auto chodzi na 5 cylindrach(słupków jest pięć a powinni być chyba 6 jak cylindrów).Czy napewno nie będzie tam wglądu od strony rozrusznika ?
Nie 19:50, 20 Sty 2008
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
Wyjmij skrzynie żebyś miał dostęp do kołków bo muszą być jednakowej wysokości wszystkie a tak będziesz miał problem z dobraniem odpowiedniej średnicy i długości.pozdr.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 22:58, 20 Sty 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
BenyBenito napisał:
Wyjmij skrzynie żebyś miał dostęp do kołków bo muszą być jednakowej wysokości wszystkie a tak będziesz miał problem z dobraniem odpowiedniej średnicy i długości.pozdr.


Beny dałbyś jakiś namiar na siebie na PW , jeżeli oczywiście chciałbyś się tym zająć.
Ja jestem z Grodziska Mazowieckiego więc nie mam do Ciebie daleko jak coś Razz
A jeżeli nie możesz lub nie chcesz to czy nie da się wyjąć tego kołka od strony rozrusznika i dorobić taki sam i włożyć spowrotem Question
Pon 0:52, 21 Sty 2008
edek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Napiszcie mi do czego służą te kołki-skoro to jest silnik diesla.Czym one sterują.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:36, 05 Lut 2008 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
wyobrażnią hehe Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 1:26, 05 Lut 2008 Zobacz profil autora
edek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Leszku jesteś bardzo miły ale prosiłem o sensowną odpowiedz ale chyba sam nie wiesz skoro piszesz bez sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:26, 05 Lut 2008 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
no niewiem ---ale głowe daje że niesteruje 6 cyl jak piszą wyżej --jęśli jest tam jakiś czujnik to napewno prędkości obrotowej silnika lub pracy silnika ale niebęde sie wymądrzał bo elektronika to niemoja działka bynajmiej nie tu szukają chłopaki przyczyny


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:49, 05 Lut 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
kołki masz do obrotomierza
Śro 13:32, 04 Lut 2009
edek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 04 Lut 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Radek3939 dzięki za odpowiedź w to mogę uwierzyć .Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:25, 06 Lut 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
skoro te kołki są od obrotomierza, to przyczyna na pewno leży w innym miejscu.

Ja bym szukał przyczyny w ciśnieniu doładowania silnika. Czy silnik jest sterowany kompem? jeśli tak, to może turbina słabo pompuje, albo gdzieś jest nieszczelność.

Dodam, że takie same objawy są w silnikach VW, to tylko początek problemów, większych lub mniejszych. W wiekszości jednak turbinka była w najlepszych przypadkach do czyszczenia.
Nie 22:59, 15 Lut 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin