Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Opel sintra 2.2TD po wymianie sprzegła brak 5 biegu

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Opel sintra 2.2TD po wymianie sprzegła brak 5 biegu
Autor Wiadomość
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post Opel sintra 2.2TD po wymianie sprzegła brak 5 biegu
Przed wymiana wszystkie biegi wchodziły...Po wymianie mam problem z ustawieniem we właściwa pozycje tego ,,przegubu,, co łączy skrzynie z lewarkiem...W położeniu które zaznaczyłem markerem przed rozpięciem jest tylko 1,2,3....Jak ustawiam według instrukcji serwisowej czyli wciskam guzik na skrzyni który ja blokuje do ustawienia i przy lewarku sa dwa otworki w które trzeba włozyc np.drut to mam 1,2,3,4 i wsteczny....Po rozpięciu wchodza wszystkie biegi więc skrzynia jest ok....Gdzie szukac przyczyny?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:55, 16 Mar 2011 Zobacz profil autora
YaSIu
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica
Płeć: Mężczyzna

Post Re: Opel sintra 2.2TD po wymianie sprzegła brak 5 biegu
Ermaksio napisał:
Przed wymiana wszystkie biegi wchodziły...Po wymianie mam problem z ustawieniem we właściwa pozycje tego ,,przegubu,, co łączy skrzynie z lewarkiem...W położeniu które zaznaczyłem markerem przed rozpięciem jest tylko 1,2,3....Jak ustawiam według instrukcji serwisowej czyli wciskam guzik na skrzyni który ja blokuje do ustawienia i przy lewarku sa dwa otworki w które trzeba włozyc np.drut to mam 1,2,3,4 i wsteczny....Po rozpięciu wchodza wszystkie biegi więc skrzynia jest ok....Gdzie szukac przyczyny?

Wybierak przy skrzyni musisz na maxa przekręcić w prawo (patrząc od przodu samochodu) i wtedy zablokować tym wciskanym trzpieniem - wciskasz go - lewarek w skrajne lewe położenie na środku i wkładasz pręt blokując lewarek - ważne aby ten pręt nie był za mały tylko minimalnie ciut mniejszy niż otwór. Jak to nie pomaga to przy przykręcaniu tej śruby która zaciska tą obejmę spróbuj jeszcze ten mechanizm przekręcić trochę w prawo, powinno pomóc


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:19, 16 Mar 2011 Zobacz profil autora
Ermaksio
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 11 Lut 2011
Posty: 135
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmińsko-Mazurskie
Płeć: Mężczyzna

Post
PrObowałem ustawić ale albo 1 albo 5 brakowało....Co gorsza jak zkręciłem,że byłood 1 do 4 +wsteczny to po jednym dniu jazdy wcieło 1 i wsteczny i teraz jak ustawie na blokadzie (na skrzyni przycisk na lewarku drut) to nie ma 1,5,wstecznego......Zkręcam na wstecznym nie ma 1,5,wstecznego....Zkręcam na 1 to chodzi wszystko oprócz 5 ale podczas jazdy raz wchodzi 1 i wsteczny a raz nie....na lewarku jest duzy luz tak np.na wrzuconej 1 lewarek odchyla się na prawo i lewo tak o 4-5cm na boki....chyba nie ma co próbowac ustawiać tylko te plastki pod lewarkiem do wymiany.....Jak to sie nazywa?? Jabłko??


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:08, 30 Mar 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin