Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Opel Vectra b 1,6 16v z Gazem Ecotek - półsekwencja

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Opel Vectra b 1,6 16v z Gazem Ecotek - półsekwencja
Autor Wiadomość
Gość







Post Opel Vectra b 1,6 16v z Gazem Ecotek - półsekwencja
Witam od ponad 2 latek jeżdże Vectrą przez ten czas niestety nagromadziło mi się usterek nie chcę jechac do zakładu bo będzie to dużo kosztować i nieopłacalne to będzię. Więc jakbyście mogli mi pomóc w diagnozie.

1. Dziwne stukanie w kierownicy (końcówki drążków do wymiany?)
2. Hałaśliwe doś głośne stuki w tylnym zawieszeniu podejżewam że jakieś "gumy" się już zurzyły (tuleje itp)?
3. kontrolka CHECK zapala się na wonych obrotach ale tylko wtedy gdy silnik jest nagrzany;
4. dość często muszę wymieniać swiece wcześniej na gazie miałem taki sam kłopot ale teraz w ogóle na gazie nie chce jechać automatycznie się przełącza na bęzyne po minucie lub dwóch jazdy na gazie.
5. nierówna praca na wolnych obrotach początkowo suterka wystepowała na gazie lecz teraz i na benzynie.
6, częste usterki z centralnym zamkiem (dostrajanie pilota - na włączonym zapłonie wciśnięcie guzika na pilocie)
7. Dziwnie łapie temperaturę raz jezdże i jest wszystko w pożądku a czasem dochodzi do ponad 100C (na czerwony zakres) jest to dość często najgożej gdy stoję na światłach lub w korku:( (pompa wody i cały rozrząd nowe)
8.Szarpanie przy ruszaniu i zmianie biegów im wyższy bieg tym słabsze szarpanie.czy może być to poduszka czy raczej sprzęgło?

Proszę was o sugestię i cenne wskazowki co może być nie tak podzielcie się swoim doświadczeniem. Dodam że odczyt kodów usterek dotyczy sondy lambda ale jej wymiana na niewiele się przydała. chce to zrobic w miarę mozliwości sam lecz nie mam pojęcia a w zakładzie jest to doś duża kwota.
Śro 11:19, 08 Kwi 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.Jezeli nie masz pojecia to jak chcesz to sam naprawić?
Co do tego stukania w kierownice to masz gdzies luzy,Sprawdz drażki i krzyzak.Mozliwe ze masz zle koła wywazone.
Stukanie w tylnik zawieszeniu-Gumy stabilizatora.Polecam tez sprawdzic mocowania amortyzatorów.
Co do tych swiec-Sprawdz na poczatek regulator napiecia.Jezeli wszystko bedzie ok to chyba alternatora.
Nie równa praca na biegu jałowym?Przeczysc silniczek krokowy czasami pomaga.Mozesz tez wypucowac przepustnice (boki,klapke).
Jesli chodzi o ten alarm to pojechalbym do elektryka.
Jezeli sie przegrzewa to odpowietrzyłbym układ.Wypuścił płyn i znowu na nowo.Nie wykluczone ze termostat do wymiany.
Szarpanie-Sprzęgło.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Śro 11:59, 08 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Śro 11:57, 08 Kwi 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin