Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

pasek pompy wody passat 1.8 '99

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztof84
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:14, 11 Paź 2012    Temat postu: pasek pompy wody passat 1.8 '99

Witam, mam passata 1.8 APT z '99 r. i ma on 3 paski napedu osprzetu:
- klima
-alternator
- i najkrotszy z pompy wspomagania napedza pompe wody
problem jest z wymiana tego ostatniego, nie widze regulacji ani mozliwosci zalozenia go "na sile".
Jedyne co mi przychodzi do glowy to rozebrac caly przod auta i zdjac kolo pompy wody i zlozyc pasek razem z kolem. Czy jest jakis inny sposob?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:17, 11 Paź 2012    Temat postu:

Jest, tak od spodu masz na imbus chyba. Weź lusterko od spodu sobie zerknij i znajdziesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztof84
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 20 Sie 2011
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:01, 24 Paź 2012    Temat postu:

Uzupelnie tylko informacje, ze pasek ten wymienia sie poprzez demontaz dwuczesciowego kola pasowego pompy wody, niestety nie moge znalezc rysunku w internecie.
Dziwne rozwiazanie, zwlaszcza ze pozostale dwa paski wymienia sie duzo latwiej i szybciej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:06, 26 Paź 2012    Temat postu:

A jak byś poszukał to w małym Fiacie 126P tak było,jak chciałeś naciągnąć pasek to wyciągało się podkładki które były między kołami różnej grubości i wyciągało się jedną i skręcało s powrotem tylko przy skręcaniu trzeba było obracać żeby paska nie uszkodzić i się dobrze układał,jak był jeszcze wolny yo wyciągało się następną aż było OK.A jak nowy pasek to trzeba było założyć je s powrotem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:35, 28 Paź 2012    Temat postu:

Tak jest w kilku modelach, patent dość archaiczny ale działa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin