Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
passat b4 blokujące hamulce

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
passat b4 blokujące hamulce
Autor Wiadomość
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post passat b4 blokujące hamulce
mam problem z passatem b4 na zaciskach lucasa. wymieniłem tarcze klocki i jak się okazało nie odbija zacisk. rozebrany wyczyszczony i dalej to samo. dziś założyłem nowe uszczelniacze i dalej to samo. teraz zaczął blokować również drugi zacisk i po wymianie uszczelniaczy nic się nie zmieniło.
dodam tylko że właściciel idiota nalał ropy do płynu hamulcowego ... ponieważ leciał mu wysprzęglik to stwierdził że to pomoże i pomogło ale rozpadła się przy tym pompa hamulcowa.
pompę również wymieniłem na nową. zalałem świeżym płynem ale problem blokujących kół nadal jest. tył działa lux.
wydaje mi się że mogą być zaciski do wymiany bo przyprowadził jak tarcze miały 7mm i klocków już nie było i tłoki prawie całe powychodziły i się tam przeginały i są ślady otarć na jednym a na drugi jest gorszy tylko dziwne jest to że tłoczki przyrządem do wciskania wchodzą lekko. jak wkładam tłoczek na wyjętym zacisku to chodzi lekko a nie odbija jebaniec. zamówię jeszcze przewody elastyczne bo może to przez nie się tak dzieje chociaż wątpię bo płyn ładnie z nich leci nawet bez pompowania czyli nic nie blokuje ...

pomóżcie bo już denerwuje mnie ten samochód ...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:38, 28 Maj 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pd-pompuj hamulec i puść pedał,odkręć odpowietrznik i patrz czy pójdzie ci płyn pod lekkim ciśnieniem? jak idzie to przewody giętkie przy siłownikach do wymiany i zobaczysz czy ci jeszcze blokuje siłownik.Bo lekkie cofnięcie tłoczka właśnie powoduje uszczelniacz tłoczka,a jak jest ciśnienie to nie ma tego powrotu i blokuje.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:57, 28 Maj 2013 Zobacz profil autora
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post
jutro do czyszczenia idą jarzma
tłoczki to lekko się wpychają i zrobiłem taki test. w zacisk włożyłem coś takiego [link widoczny dla zalogowanych]

a druga osoba pompowała pedałem i przy wciskaniu zaciskało normalnie ale po puszczeniu pedału widać od razu jak tłoczek sam wraca a przyrząd mogę wyciągnąć. drugiego zacisku tak nie sprawdzałem bo już późno

prowadnice mają spory luz i są spłaszczone i przy naciskaniu widać jak przekrzywia zacisk więc może jest to wina i tego

jeden zacisk jak wciskam mocno pedał to mocno trzyma , jak lekko to lekko i jak postoi to popuszcza a drugi to bez różnicy


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:34, 28 Maj 2013 Zobacz profil autora
wasylek
Fachura
Fachura



Dołączył: 27 Lis 2009
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: gdansk
Płeć: Mężczyzna

Post
roman a nie cofający sie płyn?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:34, 28 Maj 2013 Zobacz profil autora
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post
wiem tylko że napewno nie jest to wina pompy hamulcowej bo na starej pomimo ledwo pompowała. nawet odpowietrzyć czasami się na dało bo nic nie chciało lecieć to tak się blokowało. jak postał samochód z 10 min to pedał sam nachodził i wtedy hamowało ale nie dało się odpowietrzyć tradycyjnym sposobem

jutro o 11 przyjadą przewody to dam znać


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:55, 28 Maj 2013 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Przerabiałem to kila razy,płyn pójdzie ale nie wróci poprzez rozwarstwiony przewód gumowy,on wróci po jakimś czasie ale to za późno i koła się grzeją.Zobaczcie nawet na kształt tego starego uszczelniacza.Ciśnienie płynu dociska uszczelniacz do tłoczka i go ściska po puszczeniu hamulca ciśnienie spada uszczelniacz powraca do poprzedniego kształtu ale za sobą wycofuje lekko tłoczek.Ale uszczelniacze w pompie trzeba było zmienić,bo może spuchły od ropy.Trzpień w serwie też trzeba było ustawić do pompy żeby nie był za duży luz lub pompa za dużo w pracy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Wto 22:02, 28 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Wto 21:57, 28 Maj 2013 Zobacz profil autora
barteek933
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 230
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Post
przewody wymienione, samochód oddany, wygląda na to że pomogło


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:11, 29 Maj 2013 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin