Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
peknieta glowica na gniezdzie gwintowanym wtryskiwacza

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
peknieta glowica na gniezdzie gwintowanym wtryskiwacza
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post peknieta glowica na gniezdzie gwintowanym wtryskiwacza
Takie pytanie mam do uzytkownikow forum a mianowicie chodzi mi o temat spawania glowicy.
przekrecilem chyba kiedys gwint,lub glowica pekla na skutek zbyt mocnego dokrecenia wtrysku,gdyz po okresie kilku miesiecy i probie wykrecenia dwa wtryski poszly palcami.
po sprawdzeniu kompresii dostrzeglem pekniecie.
po wkreceniu odpaleniu gdzie glowica byla mokra widac tez ze ida babelki na sasiednim wtrysku w polowie gwintu od strony zewnetrznej.

Czy lepiej pospawac te miejsca,jak bedzie trzeba wyciac,zalac i nagwintowac na nowo czy tez kupic uzywke glowice?
silnik 1Y wiec popularny,ale one maja defekt ze peka glowica miedzy zaworami i na 10 to 1 dobra sie trafi.
lepiej wzmocnic ta i obspawac odrazu wszystkie gniazda czy kupic uzywke,gdzie nie wiadomo co sie kupi i tak,bo tak jak pisalem wyzej na tym jednym to sie w oczy rzuca a na drugim nic nie widac a jak sie poleje to ida babelki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Wto 18:10, 09 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Wto 18:10, 09 Wrz 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie opłaci się spawać,zmień jeszcze podkładkę termiczną na którym puszcza i może będzie chodził.Między zaworami pęknięcia wszystkie mają tylko żeby pęknięcie nie szło pod gniazdo.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 21:20, 09 Wrz 2014 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
czapka sciagnieta.
Cylindry sa delikatnie zowalizowane,ale po przebiegu pol milonowym nie jest zle.
Pekniecia miedzy zaworami sa oczywiscie,ale co mnie niepokoi i dziwi ze tez wszystkie komory wstepnego spalania sa pekniete??
Co o tym myslicie? takie komory musza byc wymienione czy mozna z tym jezdzic?
Oddam glowice do czlowieka,ktory sie nimi zajmuje i zobacze co powie,ale chialbym zapoznac sie takze z rada od Was.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 6:40, 02 Paź 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin