Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
peugeot 106 1,4 Diesel, Problemy z pracą silnika

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
peugeot 106 1,4 Diesel, Problemy z pracą silnika
Autor Wiadomość
Gość







Post peugeot 106 1,4 Diesel, Problemy z pracą silnika
witam
Mam peugeot-a 106 w dieslu.
od w ostatnim czasie zaczęły się problemy mianowicie silnik szaleje obrotami, sam sobie zwiększa i zmniejsza nie regularnie jak mu się podoba.
po dodaniu gazu bardzo powoli spadają obroty, Jest też problem z odpalaniem na zimnym silniku. niby odpala nawet na mrozie po jednym grzaniu świec chodzi chwilkę i gaśnie nagle.
po nagrzaniu jest lepiej chociaż obroty też skaczą ale mniej.
czy to pompa paliwa???
zauważyłem delikatne plucie (bąbelki puszcza)przy gwincie jednego wtryskiwacza .
Pon 16:28, 23 Lut 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Widocznie masz nieszczelny wtryskiwacz.Wtryskiwacz przepuszcza.Najlepiej bedzie jak go wykrecisz i sprawdzisz co z nim jest nie tak.Wtryskiwacz nie powinnien sie ''pocić''.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 17:07, 23 Lut 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
podejrzewam że te bąbelki powietrza powstają w miejscu gdzie skręca się przewody metalowe. próbowałeś je dokręcić??? raczej nie pompa tylko przez te lewe powietrze to wszystko się dzieje.
Pon 18:41, 23 Lut 2009
Gość







Post
ropa się zbierała przez to że dwa wężyki były przecięte tuż przy samym wtryskiwaczu, jak je odgiąłem to ostro prysło ropą, a co do tych bąbelków powietrza to je widać jak się zbiera ropa przy śrubie, być może delikatnie gdzieś tam dmucha, dociągnąć się nie da, jak je wykręce to by pasowało wymienić uszczelki miedziane, bo przeważnie po rozkręceniu stare już się nie nadadzą, więc narazie nie ruszam. sprawdzę jeszcze jutro na zimnym czy odbija czujnik od automatycznego ssania, ale to raczej też nie to bo te obroty skaczą nawet na ciepłym i są naprawdę nie regularne, podejżewam nadal tą pompe paliwa, na dźwigni od gazu przy pompie jest delikatny luz,a wracając do nieszczelności wtryskiwaczy to silnik by chodził może nie równo albo przerywał, i napewno by miał problem z odpaleniem??
czekam na dalsze porady
pozdrawiam !!!!
Wto 18:38, 24 Lut 2009
Gość







Post
te wszystkie wycieki musisz usunąć , wymienić wężyki i podkładke miedzianą [podkładke możesz zagrzać ogniem to pomaga ale lepiej wymień. przez te wycieki ciągnie lewe powietrze i stąd problem z zapalaniem i przerywanie silnika, a te obroty to pompa raczej do regeneracji.
Wto 22:50, 24 Lut 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin