Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Peugeot 206 1.4 benz brak mocy powyżej 3000 obr/min

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Peugeot 206 1.4 benz brak mocy powyżej 3000 obr/min
Autor Wiadomość
fredox1
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

Post Peugeot 206 1.4 benz brak mocy powyżej 3000 obr/min
Auto jak w temacie pug 206 1.4 8V benzyna - 75 KM, 2003 rok silnik TU3JP problem polega na tym że silnik po prostu nie ma mocy powyżej 3 tys obr, na wolnych kręci się ładnie, w czasie jazdy z dołu idzie super a powyżej 3 tys muł, podpinany pod kompa i nie wyrzuca żadnych błędów, dopiero się do niego zabieram i na moje oko to będzie coś w układzie zasilania.

Właściciel auta twierdzi że pali jakieś 11 litrów na 100 km !!!!!

Jak ktoś ma możliwość to proszę o schemat ustawiania rozrządu i rolki napinacza - z pewnością okaże się pomocny.

Myślicie że to może być coś z rozrządem i czy jest sens ściągać koła zębate rozrządu żeby sprawdzić czy na klinach nie są przestawione?

Auto z tym defektem zakupiono

Proszę o podpowiedzi no i ten schemat rozrządu


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:21, 24 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Posprawdzaj filtry powietrza i paliwa i masz schemat rozrządu;
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Nie 22:47, 24 Sty 2010 Zobacz profil autora
fredox1
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

Post
filtr powietrza ok a filtra paliwa jako takiego nie ma w tym samochodzie (sprawdzone), jest chyba jakaś siatka przy pompce benzyny, którą chyba będzie trzeba wyciągnąć i obejrzeć


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:12, 24 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie wierzę żeby nie było filtra paliwa,idź po przewodzie zasilającym od silnika do zbiornika paliwa i go znajdziesz.I patrz w obrębie komory silnika.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 10:14, 25 Sty 2010 Zobacz profil autora
fredox1
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdzę jeszcze raz ten filtr paliwa


Post został pochwalony 0 razy
Pon 11:38, 25 Sty 2010 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Samochód ten posiada 2 filtry paliwa (jak w kazdym acie). Wstępnego oczyszczania znajdujacy sie przed pompą paliwa i filtr paliwa zgrubnego oczyszczania (papierowa wkładka, bądz kompletny filtr). Filtr ten moze znajdowac sie nie dalego baku lub w komorze silnikowej.

Sprawdz jeszcze kable swiece zapłonowe. Posiadasz kopułke czy przewód NW wychodzi z cewki?

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:22, 25 Sty 2010 Zobacz profil autora
fredox1
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdziłem jeszcze raz, już to kiedyś sprawdzałem, zapewniam was wiem jak wygląda filtr paliwa i jeszcze raz powtarzam na przewodzie zasilającym od zbiornika do listwy wtryskowej nie ma filtra - temat przewałkowany w niejednym peugeocie


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:47, 26 Sty 2010 Zobacz profil autora
fredox1
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

Post
w następnym tygodniu sprawdzę koledze w tym pugu ustawienie rozrządu co wyjdzie dam znać


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:34, 26 Sty 2010 Zobacz profil autora
fredox1
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew
Płeć: Mężczyzna

Post
dodam że silniczek na wolnych obrotach cyka jak zegareczek, że na wysokie ładnie sie wkręca na biegu jałowym juz mówiłem


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:54, 26 Sty 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
czujnik cisnienia w kolektorze ssacym jakie podaje wartosci
na biegu jałowym
jakie przy spadku mocy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:55, 27 Sty 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin