Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Peugeot 307 1,6 16V rozrząd

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Peugeot 307 1,6 16V rozrząd
Autor Wiadomość
autoklinika
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Peugeot 307 1,6 16V rozrząd
Witam
peugeot 307 1,6 16V z 2007r
mam problem z blokadą wału przy rozrządzie
nie mogę zlokalizować otworu dzięki za podpowiedz


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:29, 26 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Roman59
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3485
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 223 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie napisałeś czy benzyna czy diesel bo też jest diesel 1.6 16V HDI podaje ci do benzynowego koła rozrządu prawe na godz 7(wydechowy) lewe na godz 5(ssący) koło zamachowe na godz 2 po prawej stronie otwór 6 mm,masz jeszcze linie na pasku które powinny się zgadzać ze znakami na kołach rozrządu i kile wału korbowego.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 8:47, 26 Kwi 2011 Zobacz profil autora
autoklinika
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
zapomniałem podać ,silnik to benzyna
na wałkach rozrzadu są otwory do blokawania z tym nie mam problemu
nie mogę zlokalizować otworu na kole zamachowym
w starszych rocznikach był otwór z pszodu obok filtra oleju
otwór jest ale dochodzi do zębów
piszesz że na 2 czyli tak jak w 2.0 16V ? robiłem tak w 407
u mnie jest tam rozrusznik
zastanawiam się czy nie trzeba wyjąć czujnika wału i zastosować jakiś przyrząd
a może pod rozrusznikiem
narazie dzięki szukam dalej


Post został pochwalony 0 razy
Wto 15:46, 26 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Roman59
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3485
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 223 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Pod kolektorem wydechowym bliżej bloku,ustaw sobie znak na kole rozrządu na dole na godz 6 i będziesz miał większą możliwość że trafisz w otwór w kole zamachowym.A przy 2.0 16V nie masz znaków na kołach rozrządu do ustawienia według znaków poprzecznych na pasku rozrządu.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 16:08, 26 Kwi 2011 Zobacz profil autora
autoklinika
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
przykro ale nie kumam
mam silnik z peugota 2,0 16 V z 2004r na wałkach rozrządu otwory do blokowania
koło zamachowe blokuje się z tyłu silnika przyrzadem o dwóch średnicach ok 30mm i 6mm
tłoki ustawione w na jednym poziomie
w 307 1,6 16V 2007r jedyny otwór który znalazłem z przodu silnika obok filtra oleju
trafia na zęby z koła zamachowego jakiekolwiek przekręcenie mija się z celem
mam na warsztacie C3 1,6i 8V z 2009r są dwa otwory przy filtrze oleju jeden pasuje do blokowania
koła


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:39, 26 Kwi 2011 Zobacz profil autora
Roman59
Moderator
Moderator



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3485
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 223 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Schemat rozrządu Peugeot 1.6 16V rok 2005-2008
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a96a38167e23c4b.html


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Śro 9:15, 27 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
Śro 9:10, 27 Kwi 2011 Zobacz profil autora
autoklinika
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 25 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
przepraszam że tak długo ale była inna robota
dziąki za schemat wszystko sie zgadza żeby dojść wywaliłem obudowę filtra oleju
otwór foktycznie jest w kole żeby było łatwiej centralnie na garbie
dorobiłem przyrząd średnica 19mm i 6mm
był przestawiony o 1 ząb teraz pracuje lepiej ale na wolnych jeszcze kiwa
teraz mam przynajmniej pewność że dobrze ustawiony
jeszcze raz dzięki za pomoc


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:26, 13 Maj 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin