Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Płyn chłodniczy w golfie iv Problem!

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Płyn chłodniczy w golfie iv Problem!
Autor Wiadomość
Gość







Post Płyn chłodniczy w golfie iv Problem!
Witam!
Mam takie pytanie a zarazem problem. Mam VW Golf IV z 2002r 1.9TDI 110KM przebieg 150tys km. Od jakiegoś czasu zauważylem ubytki płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrownawczym dolałem do poziomu tyle ile powinno byc przejechalem ok2000 km i znowu ubylo prawie pod min. Wiec dolałem znowu ale historia sie powtarza. wyciekow zadnych nie widze bo pod samochodem sucho na osłonie silnika od dołu sucho przewody rowniez bez znaku wycieku. Co to może byc? gdzie znika ten płyn jak sie tej dolegliwości pozbyc?
dzieki za odp pozdrawaim!!
Nie 16:24, 21 Wrz 2008
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
jk nie ma zadnych wyciekow a ubywa to jedynie uszleka pod glowica. a gotuje sie temetature lapie ? jak nei to nie ma sensu robic jak narazie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:27, 21 Wrz 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
hmm jak to czy lapie temperature?? nie zauwazylem niczego odbiegajacego od normy jesli chodiz o temperaturenagrzewa sie jak diesel. jest to grozna usterka grozi cos silnikowi??
Pon 0:15, 22 Wrz 2008
michal_kubek
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 27 Gru 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żychlin

Post
hmm zalezy w jakim sotpniu ale jesli co 2 tys dolewasz to nei jest tak zle jeszcze jak amsz akse to rob zalezy tez czy duzo nim jezdzisz bo z czasem ci moze strzelic w trasie i koniec. wtedy juz napewno uszczelka do wymiany bedzie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:48, 22 Wrz 2008 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
szukaj nalotów zielonych ( jeśli zielony płyn ) na łączach przewodów , chłodnicy ,krućców ; przypominających śniedż jak takie znajdziesz to tam masz wyciek mimo że jest sucho (poprostu wyciek odparowuje)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 19:11, 22 Wrz 2008 Zobacz profil autora
IWAN
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kętrzyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Moim zdaniem płyn jest poprostu spalany skoro nie ma wycieków. Stawiam na uszczelke pod głowicą. A jak wyglądają spaliny? z tłumika nie unosi się jakby biały dym w postaci pary który szybko znika?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:34, 29 Lis 2008 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin