Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Polo N9 wyciek oleju przy wtryskach

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Polo N9 wyciek oleju przy wtryskach
Autor Wiadomość
gogri160
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Polo N9 wyciek oleju przy wtryskach
Jak wygląda przebieg wymiany uszczelki czy do dokrecenia jast mi niezbedny klucz dynanometryczny? Za porady z góry dziękuje


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:27, 19 Sie 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Po co chcesz wymieniać uszczelkę pod głowicą??z tego co opisujesz i się domyślam to tylko uszczelki pod wtryskami ale opisz co s więcej.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 11:35, 19 Sie 2011 Zobacz profil autora
rafaello1974
Spec
Spec



Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 463
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: U.K

Post
witam do uszczelki pod glowica musisz miec klucz dynamometryczny ale ty go chyba nie potrzebujesz bo musisz wymienic uszczelki olejowe lub tylko dokrecic i uszczelnic,ale jak pisze roman opisz co chcesz uszczelnic bo trudno zgadnac z twojego opisu
pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pią 12:00, 19 Sie 2011 Zobacz profil autora
gogri160
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 15 Sie 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
chodzi mi o uszczelke przy wtryskach nie pod głowicą a problem polega na ty iz przy wtryskach kapie olej nie jest to duży wyciek ale kapie na blaszaną obudowę pod wtryskami i sie swęży a o klucz pytam dlatego ze dokreca sie wtryski do głowicy wiec nie byłem pewien z jaką siłą dokręcać.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:54, 19 Sie 2011 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Ja nie dokrecam momentem wtryskow jezeli robie w domowym garazu. Jezeli chcesz dokrecic,to mozesz kluczem dynamometrycznym z inna koncowka,bo typowa nasadka nie wejdzie Ci raczej na wtrysk:)
P.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:59, 19 Sie 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To zawsze podawaj jaki jest silnik a nie każdy się domyśla co chcesz a podajesz tylko Polo N9 i co dalej z tego wychodzi że masz chyba silnik 1.9 SDI i tam wtryski wkładasz w głowicę zakładasz żabkę i śrubą dokręcasz poprzez tą żabkę.Ale trzeba podać jaki silnik i rocznik bo każdy się domyśla co ty chcesz.
A może masz 1.4 FSI też jest bezpośredni wtrysk paliwa.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Sob 13:23, 20 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pią 17:45, 19 Sie 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin