Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Połowa silnika v6 ma czarne zakopcone i mokre świece.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Połowa silnika v6 ma czarne zakopcone i mokre świece.
Autor Wiadomość
mataszi
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Połowa silnika v6 ma czarne zakopcone i mokre świece.
Cześć
Jak w temacie trzy pierwsze świece zakopcone i mokre od benzyny (santa fe silnik V6 2,7).

A teraz od początku:
Wymieniałem świece w aucie no ale aby wymienic je to trzeba odkręcić kolektor ssący więc poodpinałem wtyczki, przewody, ściągnąłem kolektor, wymieniłem świece złożyłem wszystko i jazda... Po przejechaniu kilku km obroty zaczęły same rosnąć podczas jazdy potem opadac i tak w kółko. Na drugi dzień podczas jazdy obroty już nie falowały ale za to na ciepłym silniku auto traci moc i szarpie. Na zimnym jest ok - samochód dynamiczny i równo pracuje. Więc odkręcam z powrotem wszystko sprawdzam połączenia i jest ok, następnie okazuje się że 3 świece od szyby są czyściutkie natomiast 3 pierwsze całe zakopcone i mokre.

Co jest grane?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 1:05, 29 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Coś ci nie wyszło ze składaniem na jednej połówce silnika to że czarne to jeszcze by uszło ale mokre to tak jakby wcale nie paliły,coś źle połączyłeś,nie dobrana ciepłota świec.Dla spokoju załóż na próbę stare świece.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:45, 29 Paź 2011 Zobacz profil autora
mataszi
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Wlasnie zalozylem stare swiece i nowe i bez zmian. Zastanawiam się czy sonda lambda nie padła.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:31, 29 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Posprawdzaj przewody wysokiego napięcia z cewek z pierwszej cewki idzie na 1-4 cylinder z drugiej idzie na 2-5 z trzeciej idzie na 3-6,sond masz cztery dwie przed katalizatorami i dwie za.


Post został pochwalony 1 raz
Sob 22:01, 29 Paź 2011 Zobacz profil autora
mataszi
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dzięki za odp tylko jak by to przewody to raczej na zimnym by nie paliły a na ciepłym było lepiej zresztą one są sprawne.
A jak wychwycić która to sonda ewentualnie padła ? I której zacząć?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 23:48, 29 Paź 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
ja stawiam na połaczenie jesli stało sie tak po wymianie swiec.... byłby to duuzy zbieg okolicznosci jakby jeszcze sonda padła.... zobacz czy dobrze połaczyłes kable do świec jak piszze Roman


Post został pochwalony 0 razy
Nie 2:26, 30 Paź 2011 Zobacz profil autora
mataszi
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
dokladnie - byłby duży zbieg okoliczności gdyby akurat cos padlo podczas wymiany, a jednak przewodow z cewek nawet nie wypinalem gdyz nie bylo takiej potrzeby.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 3:38, 30 Paź 2011 Zobacz profil autora
mataszi
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Dziś z ciekawość poszedłem zobaczyc połączenia przewodów W/N i zrobiłem fotkę proszę zobaczyć czy są podłączone dobrze,
W miejscu zielonej ramki te trzy świece są zakopcone i zalane.




Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mataszi dnia Nie 13:39, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 2 razy
Nie 13:13, 30 Paź 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Na gazie też nie pracują te cylindry? sondę przed katalizatorem masz regulacyjną a za katalizatorem masz diagnostyczną.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:32, 30 Paź 2011 Zobacz profil autora
mataszi
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Paź 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
na gazie taka sama sytuacja tylko odczuwalnie gorzej dlatego na razie wyłączylem ją.
Dziwne jest to że na zimnym silniku auto chodzi pięknie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mataszi dnia Nie 13:43, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Nie 13:37, 30 Paź 2011 Zobacz profil autora
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post
Roman59 napisał kolejność podłączenia o ile dobrze patrze to masz źle podłączone przewody, ale moze źle patrze Wink obiawy podobne do czujnika położenia wału, czasem też tak bywa. sprawdź podłączenie z opisem kolegi Romana59


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:18, 31 Paź 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Przewody raczej dobrze ciężko pomylić kolejność choćby ze względu na długość przewodu, tym bardziej jak nie były ruszane przy cewkach, a może podepnij kompa i zobacz czy coś wykaże.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:04, 31 Paź 2011 Zobacz profil autora
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post
nie doczytałem że nie były wypinane, sorki


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:22, 31 Paź 2011 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Kable WN mogły się uszkodzić podczas wypinania jak były stare, w środku tej gumy mogły odśniedzieć styki i nie będzie dobrej iskry albo wcale jej nie będzie.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:22, 01 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin