Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Pompa maverick

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Pompa maverick
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Pompa maverick
Pany,
w moim mavridżu 2.7td 94r mam problem z pompą paliwa.
Problem jest taki że jak go zapalę, nie ważne czy ciepły czy zimny, to jak wcisnę gaz do dechy to wskoczy max na 3 tys obrotów, podczas jazdy od 2.5 tys obrotów czuć jak lekko szarpie, od 2.5 tysiaka nie ma mocy i w ogóle...
Paliwo leje z rafinerii, filtr wymieniony z resztą na krótko palony też jest ten sam efekt...


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:41, 28 Gru 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
A kopci? Moze pompa wtryskowa już swoje przeszla albo zatkany katalizator jak jest. Albo turbo siadlo.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:04, 29 Gru 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jaka jest pompa wtryskowa?co to za samochód?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 9:53, 29 Gru 2010 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Zapewne kolega student ma tam pompę rotacyjną Bosch typ VE.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:50, 29 Gru 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
dlaczego od razu pompa
turbo tłoczy ?
jest zawór recyrkulacji ?
to stało sie nagle przy mrozach ?
podaj co już sprawdziłeś i czy ma jakieś elektro zawory sterujace podciśnieniem,bo nie mam konkretów w swojej ubogiej auto_dacie


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:39, 30 Gru 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Turbo żyje, pompa faktycznie swoje przeszła. Jak go kupowałem to koleś mówił że kiedyś tak miał, oddał do pompiarzy i wymienili mu nastawnik (czy jakoś tak). Objawy miał identyczne, było to 4 miesiące temu i pojadę na gwarancję, zobacze co powiedzą.

EGR nie występuje,
Kopci gdy autem szarpie (powyżej 2,5 tyś) na kolor niebieskawy, czuć że nie dopala paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:15, 03 Sty 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin