Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem opel corsa b 1.7d dymi na fioletowo po nocnym postoj
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem opel corsa b 1.7d dymi na fioletowo po nocnym postoj
Autor Wiadomość
Gość







Post
hmmmm..... jak by to było moje auto to wymiana panewek odpada pierścieni też Very Happy wymieniłbym uszczelkę zrobiłbym głowice i wszystko by "goniło" a to co napisałeś o uszczelniaczach to prawda, po dłuższym postoju olej zpływa po zaworach na tłoki...
Pią 18:59, 30 Sty 2009
Gość







Post
zrobiłbym tak samo jak ty wiec jesteśmy zgodni.
Pią 20:05, 30 Sty 2009
Gość







Post
mółbym dotać do ciebbie jakiś kontakt np. nr. gg. moglibysmy czasem mądrze pogadoć i zasięgnąć porady.
Pią 20:09, 30 Sty 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Rafał-Wchodzisz na jego profil i tam masz numer jego GG!Istnieje opcja edytuj nie nabijajmy postów.Jeżeli chcesz cos dopisac to poprostu edytuj posta wyżej:)

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 20:13, 30 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post odp
no tak wiem o tym ze mogly pujsc uszczelniacze na trzonkach zaworow. no ale poprzez nieszczelne uszczelniacze nie spadlo by cisnienie na cylindrach. proba olejowa zostala powtorzona po raz 3 przez samego mojego szefa . cisnienie bylo mierzona manometrem firmy tengtool . I nic dalej sie nie zmienilo
Sob 9:14, 31 Sty 2009
Gość







Post
gościu głowicy się nie da sprawdzić bez ściągania, może być zawór upalony albo ciśnienie przechodzi przez uszczelkę na następny tłok
Sob 9:17, 31 Sty 2009
Gość







Post
czy cylindry w ktorych jest mniejsze cisnienie sa obok siebie??
Sob 13:20, 31 Sty 2009
Gość







Post
popieram najpierw zwal głowicę
Sob 14:01, 31 Sty 2009
Gość







Post
tak e dwa cylindry felerne sa obok siebie . nie bede sciagal głowicy bo to nie oplacalne dla mnie . postanowilem sprzedac samochod.
(duze koszty naprawy)
Sob 18:22, 31 Sty 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Mozna wiedziec ile kosztowała by taka naprawa w Polsce?Pytam z ciekawosci

Pozdrawiam.

PS:Temat można ''CLOSED''?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Sob 19:12, 31 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Sob 19:12, 31 Sty 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post odp
uszczelka dobrej firmy . okolo 500 zl
szpilki i komplet pozostałycch uszczelek okolo 500 zl
planowanie + zawory . od 500 do 600 zł
i jezeli pierscienie i paewkki to juz lepiej nie mowic oczywiscie to sa ceny po 15% zniżkach . I bez robocizny . a mogl bym wiedziec skad piszesz ??
pozdrawiam
Nie 16:14, 01 Lut 2009
Gość







Post odp
TARANTULA ceny które podalem to sa ceny najnizsze z tych hurtowni co kupujemy w nich czesci
Nie 16:21, 01 Lut 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Dzieki.
Pisze z Belgii:)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 17:06, 01 Lut 2009 Zobacz profil autora
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post Re: odp
jacekw18 napisał:
TARANTULA ceny które podalem to sa ceny najnizsze z tych hurtowni co kupujemy w nich czesci

nierozumie z kąd wy takie ceny macie ?
uszczelka 500 zł ?
a co ona ze złota jest ?
w serwisie napewno bedzie kosztowała połowe z tego !
a w sklepie to na maxa 150 zł AJUSA
--wierzyć mi sie niechce że tak drogo naprawiacie ludziom autka !
i że są tacy co zato są skłonni zapłacić takie pieniądze


Post został pochwalony 0 razy
Nie 18:02, 01 Lut 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
dobre słowa leszka do bmw ceny kosmiczne tu napisali
Nie 18:14, 01 Lut 2009
Gość







Post
leszek 280 ma racje ceny które podał jacekw18 są naprawde kosmiczne. jacku może się pomyliłeś?????
Nie 18:14, 01 Lut 2009
Gość







Post
motor1138 napisał:
dobre słowa leszka ceny kosmiczne tu napisali

Nie 18:14, 01 Lut 2009
Gość







Post
w angli komplet pierscieni 50, komplet uszczelek 45, szpilki 20, panewki 35, planowanie glowicy 20, zawory (16) 55, robocizna 300. oczywiscie w funtach, aktualnie stoi 5 zl Smile
Nie 23:06, 01 Lut 2009
Gość







Post odp
cena która podałem za uszczelke serio jest taka . a w tych hurtowniach są tez po 250 ale chlopaki z warsztatu powiedzieli ze tamtej nie ma co zakładać jak robić dla siebie . sprawdzcie sami w swoich hurtowniach czy gdzieś tam gdzie kupujecie czesci i napiszcie mi ceny był bym wdzięczny .
Nie 23:43, 01 Lut 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Bardzo prosze bez spięć:)Po napisaniu tych cen temat zamkne aby nie bylo off topa.

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 7:45, 02 Lut 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post odp
jeżeli dymienie i problemy z rozruchem nagle znikły to znaczy ze to mógł być nagar na pierścieniach ??
Pon 17:03, 02 Lut 2009
Gość







Post
tak mogły być zapieczone.
Pon 19:00, 02 Lut 2009
Gość







Post
po tycz kilku próbach olejowych puściło.
Pon 23:08, 02 Lut 2009
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
Rafał5 napisał:
po tycz kilku próbach olejowych puściło.

może tak !
a może dlatego ze sie zrobiło cieplej Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:09, 03 Lut 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post odp
ale własnie nie było jakieś -5 i samochód byl nie odpalany i nie jeżdzony jakieś 2 dni . No i w poniedziałek idę zobaczyć czy będzie gorzej z odpaleniem a tu zaskoczenie . Very Happy odpalił bez kłopotu nie dymi Smile niewiem co jest . teraz tylko mam kłopot gdzie zdobyć jakiś dobry manometr do diesla żeby tylko zmierzyć cisnienie:/
Wto 17:46, 03 Lut 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin