Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem proszę o pomoc Hyundai lantra kombi 1.6 GLS

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem proszę o pomoc Hyundai lantra kombi 1.6 GLS
Autor Wiadomość
rafał27
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post problem proszę o pomoc Hyundai lantra kombi 1.6 GLS
mam samochów na benzyne który sprowadziłem z niemiec w tamtym roku zrobiłem remont silnika poniewaz pobierał duzo oleju wymieniłem pierścienie panewki uszczelniacze zaworów ale problem pozostał dalej nie ,, zżera'' tyle oleju jak wcześniej ale jeszcze bierze tak więc czesto muszę dolewać zeby nie zeszło poniżej minimum. I to mnie zastanawia co jeszcze mam wymienić bo nie mam juz pomysłu. Bardzo proszę o porady.

Samochód jest z roku 2000
Stan licznika do naprawy- 145 000
km od wymiany pierścieni- 9000
Nie było zadnych rys na gładzi cylindrów
Nie były mierzone cylindry pod kątem owalizacji
Z silnika nie wycieka olej

Ale były mocno zapieczone pierścienie w tłokach


luzów w prowadnicach zawory nie miała zadnych
w silniku jest olej o zalecanych parametrach i taki czały czas mu dolweam jest to liqui moly połsyntetyk



BARDZO PROSZE O POMOC


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:47, 05 Sie 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ty myślisz że Niemiec w ciągu 11lat zrobił tylko 145tyś km?? licznik był zrobiony że rocznie było zrobione tylko 11-13tyś km a to jest nie prawda.Jakie były pierścienie odoliwiające? z tych dwóch blaszek i w środku sprężyna? czy od spodu sprężyna? Niech pochodzi chwilę na wolnych obrotach i daj mu gazu jak wtedy puści dyma to uszczelniacze na zaworach a jak nie to pierścienie tylko pobiera lekko zawsze i tak nie widać.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:17, 05 Sie 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Ile pobiera tego oleju? 1l na 1000km?? na 10000km?? Uwazam ze romont silnika w obecnych czasach jest ekonomicznie mało uzasadniony. Czesci i robota wychodza drożej niż silnik i włożenie. pozatym jak pisze Roman Twoj silnik zapewne ma sporo wiekszy przebieg.sam piszesz ze nie mierzyłeś owalu tłoka. najprawdopodobniej tu jest problem. Co ja Ci moge poradzić? jak duzo łyka oleju Zmien auto, Zmień silnik, Ewentualnie lej olej 15w40.grzebanie w tym nie ma sensu.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:01, 05 Sie 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Dolej motodoktrorka


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:30, 05 Sie 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin