Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z a6 i pytanie.

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z a6 i pytanie.
Autor Wiadomość
IWAN
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kętrzyn
Płeć: Mężczyzna

Post Problem z a6 i pytanie.
Witam kolegów. Zaczne od pytania. Posiadam audi a6 c4 2.6 1994r sedan i na desce rozdzielczej na wyswietlaczu km pokazuje mi się inspekcja "In1" oraz "In2" Co one znaczą i jak je skasować za pomoca przycisków X Y ?


Druga sprawa to problem z temperaturą. Mianowicie audi słabo odpala, nie łapało i nie łapie mi temp. Przy wymianie rozrzadu wymieniłem termostat, pompe wody i auto tylko raz pokazało prawidłową temp. Teraz oscyluje w granichach 50st. i nie idzie jej dogrzać. Na co stawiać? czujnik 4 pinowy czy 2? Można je jakoś sprawdzić miernikiem? Aha Dodam, że komputer diagnostyczny pokazuje prawidłową temp silnika.

Czekam na porady. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez IWAN dnia Sob 14:40, 11 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Sob 14:36, 11 Lut 2012 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
co do pierwszego to wpisz w wujka google kasowanie inspekcji audi.tam trzeba kombinacje zrobic z przyciskiem x i y od godzin i minut plus z zalaczanie i wylaczaniem zaplonu.jest tego sporo i bez problemu znajdziesz.

co do drugiego pytania to tak mozesz sprawdzic miernikiem opornosc czujnikow.
musisz tylko wiedziec przy jakich temperaturach jaka rezystancja powinna byc.
jak masz 4 pinowy to jest jeden od wskaznika na desce i do sterownika.a jak 2 pinowy to powinny byc 2 czujniki jeden do deski drugi do sterownika.
jak nie chce zapalic to pewnie ten od sterownika bedzie uwalaony a drugi tez skoro wskazuje ci zle na desce a pod vagiem jest ok.
wymien oba jak sa lub jeden jezeli masz 4 piny.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 15:06, 11 Lut 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
gdyby czujnik dajacy wskazanie na ecu był padniety to Vag pokazałby Ci bład czujnika+ byłby problem z wyswietleniem temp. Wydaje mi sie ale nie jestem pewien na 100% ze w tym silniku sa 2 czujniki 2 pinowe. Byc moze po wymianie rozrządu nie jest dobrze odpowietrzony, ale to tylko przypuszczenia. A sprawdzałeś ką wtrysku??- to aprops trudnosci w odpalaniu??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:37, 11 Lut 2012 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
2.6 to benzyna to kąt wtrysku odpada. A odpalanie pogorszyło się po wymianie rozrządu czy już były problemy.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 16:29, 12 Lut 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Cytat:
2.6 to benzyna to kąt wtrysku odpada. A odpalanie pogorszyło się po wymianie rozrządu czy już były problemy

Sorry fakt, nie doczytałem, oczwyscie ze benzyna:)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:05, 12 Lut 2012 Zobacz profil autora
IWAN
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kętrzyn
Płeć: Mężczyzna

Post
Problem z odpalaniem był taki sam jak i przed wymiana rozrzadu.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 13:55, 13 Lut 2012 Zobacz profil autora
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
Ten cztero pinowy bardzo prosto jest sprawdzic w jeden z tych pinow we wtyczce (kolor brązowo żółty prawdopodobnie) wkladasz probówkę, krokodylek przypinasz do masy i wskaźnik na liczniku powinien iść praktycznie do końca wtedy wiesz ze wskaźnik jest sprawny a czujnik uwalony, co do czujnika dwu pinowego to jest czujnik temeratury plynu podaje sygnał do ECU jak dobrze pamiętam to mozesz sprawdzić jego opór: 2 000 - 3 000 omów / 20 °C
opór: 200 - 300 omów / 90 °


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:53, 13 Lut 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin