Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem z felgą

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem z felgą
Autor Wiadomość
Gość







Post problem z felgą
Witam!

posiadam małe własne zlomowisko i ostatni przyprowadzialem starego wraka toyote carineII pies ja gnal bo to szmelc niemilosierny ale jest na ładnych felgach O.Z. Odkreciłem juz 3 felgi ale mam problem z ostatnia nakrętką czwartego koła ktos sie tam dobierał i całkiem ja "zjechał" jest kompletnie zdezylowana klucz sie na niej luzzzzno kreci. Co moge zrobic zyby ja zdjac nie zalezy mi na niczym tylko na feldze. mam pare pomysłów ale nie wiem czy sie nadadzą:

1. Delkatne rozwiercenie ale nie wiem co dalej
2. przyspawanie jakiegos elementu zeby było mozna złapac francuzem Tylko ze nakrętka siedzi srodku felgi wiecie o co chodzi wewnatrz a nie nazewnatrz i ciezko bedzie tam podejsc i boje sie zeby alusa nie pocharatac
3. drastyczny sposób Palnik tlenowy..... nieraz tak zdejmowalem ale stalowe i tam 1 na 10 udalo sie zdjac nie naruszona


Czekam na Wasze sugestie z góry thx i pozdrawiam
Wto 20:52, 20 Kwi 2010
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Próbuj rozwiercania. moim zdanim tylko to pomoże. albo nabicie klucza nasadowego o nr. mniejszy najlepiej 12 kątnego.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:19, 20 Kwi 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Żaden palnik, żadne spawanie, Uszkodzisz felgę a jak śruby masz takie chromowane jak do felg dają to Ci się spaw nie przyklei i dupa z tego będzie a i iskry mogą weżreć się w felgę.

Kup sobie WYKRĘTAKI to jest takie urządzenie bardzo mądre że najpierw nawiercasz potem takim wykrętakiem się w to wkręcasz w stronę wykręcania i patent polega na tym że im mocniej wykręcasz tym mocniej się wykrętak wkręca Kwadratowy

Zamotałem trochę nie?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:41, 21 Kwi 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
To są tak zwane '' śruby rzymskie '' no chyba ze cos pomyliłem:-)
Wywiercasz otwór w śrubie i zaczynasz wkręcac tą srube rzymską, one mają lewy gwint i są w krztałcie stożka także jak je wkręcasz to ona w pewnym momencie sie klinuje i zaczyna wykręcac sie śryba ta z felgi.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 0:09, 22 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Z ciekawosci: Jaki model tych OZ'etek ? Very Happy
P.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 18:03, 22 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
ale tam sa nakrętki i nie sa chromowane
a wiec ciekawe czy te rzymianinki sobie poradza z sama nakretka bo fakt dobre to by było jak była by sruba

Felgi Ci na teraz modelu ni epodam bo mi sie nie chce leciec na plac 5 ramienne, grube ramiona
podobne to OZ Vulcano


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 20:50, 22 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
Czw 20:44, 22 Kwi 2010
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Jak to się nazywa nie wiem, ważne że działa Kwadratowy Ale jak są tam nakrętki to nie powalczysz tym sprzęcikiem... Ciężka sprawa, może te spawanie nie jest takim złym pomysłem? Tylko osłoń felgę żeby Ci się iskry nie wżarły w lakier felgi


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:30, 22 Kwi 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
PanEdaward napisał:
ale tam sa nakrętki i nie sa chromowane

W takim razie moim zdaniem tylko rozwiercanie pomoże no chyba że masz mocne nasadki i wbijesz o nr mniejszą 12 kątną. zrobiłem tak przy kolektorze wydechowym nakretki były dosłownie okrągłe ale dałem im rade Happy ale pewnie śruby do kół są z mocniejszego materiału i będzie ciężko ale warto sprubowac.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 21:42, 22 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin