Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z LT 46

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z LT 46
Autor Wiadomość
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post Problem z LT 46
Witam wszystkich
Może wy mi pomożecie mam problem VW LT 46 auto grzało się i wyrzucało wodę zbiorniczkiem wyrównawczym po wymianie uszczelki pod głowicą przez dwa tygodnie było OK a teraz znowu to samo na wyjętym termostacie przewody robią się twarde korek nowy chłodnica nowa.Czasami robi się tak że dwa dni nic nie ubędzie a następnego dnia wysadzi wszystko. Proszę o jakąś poradę co z tym fantem robić. Pozdrawiam :-)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 16:34, 15 Lip 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
popacz na pompę wody może coś z nią


Post został pochwalony 0 razy
Śro 17:54, 15 Lip 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
głowica nie była sprawdzana??
Śro 23:06, 15 Lip 2009
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
czołem ..
sprawdz termostat(załóż)
temperatura załanczania wentylatora chłodnicy
czujnik termiczny (sprawdz,zwróć uwage czydwubiegowy)
sprawdz pompe wody(wirnik)


Post został pochwalony 0 razy
Śro 23:10, 15 Lip 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
Robiłeś to sam czy jakis mechanik. Z moich wydumek wynike że...jezeli była by pęknięta głowica to ciśnienie rosło by odrazu po wymianie uszczelki. Ty napisałes ze przez 2 tygodnie było oki.
Czyli raczej głowica odpada...
W LT-ku zbyt dużo miejsca niema po maska a głowica jest ciężka wiec może mechanik uszkodził nowa uszczelkę wkładając głowice do komory silnika lub co gorsza niepotrzebnie pozmarował nowa uszczelke silikonem Very Happy

Tak czy inaczej upewnij się czy głowica była poddana planowaniu i czy sprawdzali jej szczelność przed montrarzem


Post został pochwalony 0 razy
Pią 0:59, 17 Lip 2009 Zobacz profil autora
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Pompa wody jest nowa uszczelka była oki głowica nie była planowana wiskoza też zmieniona składana była bez silikonu bo byłem przy wkładaniu to jest drugi silnik w tamtym miałem podobną sytuacje ale pasek się urwał i kupiłem drugi teraz się zastanawiam czy nie kupić drugiej głowicy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 10:04, 17 Lip 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
W zasadzie za kazdym razem powinno sie chociaż delikatnie liznąć głowice aby upewnic sie że jest równa oczywiście nie samemu. Uszczelka pod głowica to na tyle wazny element że na jej montażu niema co oszczędzać bo właśnie takie cyrki wychodzą.
Powodzenia przy dalszej walce


Post został pochwalony 0 razy
Sob 0:27, 18 Lip 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
po prostu nie trzyma uszczelka ściąg głowicę i sprawdż czy blok jest prosty być może że będziesz musiał go zfrezować
Nie 6:17, 19 Lip 2009
Gość







Post
z tego co wypisałeś to do sprawdzennia pozostał tylko korek zbiorniczka wyrównawczego ,a następnie jak nie pomoze to pozostaje do zwalenia głowica [należy w takich przypadkach sprawdzic]
Nie 13:23, 19 Lip 2009
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
W pierwszym poście kolega napisał że korek też jest nowy Smile


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:38, 19 Lip 2009 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Czeka cie zwalenie głowicy jej splanowanie oraz sprawdzenie szczelnosci. Jedz do lepszego mechanika jezeli ten nawet nie splanował głowicy (chyba ze robiłes to sam). Pamietaj o odpowiednim dokreceniu głowicy...

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 12:17, 20 Lip 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
przepraszam ,przeoczyłem nowy korek ,głowica do zdjęcia.
Pon 19:52, 20 Lip 2009
Gość







Post
jak już ściągniesz głowicę to sprawdż sobie blok bo już się spotkałem z krzywym blokiem(0,06mm)nic nie dawało wymiany uszczelek i planowanie głowicy
Wto 0:14, 21 Lip 2009
Gość







Post
krzywizna bloku to nie wszystko ,ja miałem przypadek peknietej tulei.
Śro 8:49, 22 Lip 2009
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam zdięta głowica uszczelka oki głowice kupiłem drugą po remoncie na gwarancii obejrze jeszcze blok i tuleje bo gdzieś musi być przyczyna tej awari pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Czw 10:14, 23 Lip 2009 Zobacz profil autora
Budziniak
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Cze 2009
Posty: 181
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Warszawa-Wola
Płeć: Mężczyzna

Post
I jak wyszło juz co było uszkodzone ??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:30, 01 Sie 2009 Zobacz profil autora
tom2573
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Witam stara głowica miała na dwóch cylindrach pomiędzy zaworami po wyjęciu zaworów dopiero było widać pęknięcia i komprecha szła do wody na tej głowicy jest OK auto śmiga Budziniak miał racje trzeba było odrazu obejrzeć wszystko dokładnie. Dzięki za porade.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:35, 02 Sie 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin