Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z mazdzią 626 2.2 i.:(

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z mazdzią 626 2.2 i.:(
Autor Wiadomość
Gość







Post Problem z mazdzią 626 2.2 i.:(
Silnik jak sie nagrzeje bynajmiej ja tak mysle. zajmuje to okolo 5 minut moze troszke wiecej to zaczyna glupiec, obroty spadaja dodawanie gazu nic nie daje i auto stoi w miejscu jak wylacze silnik i poczekam chwile albo za 5 razem jak zalapie to pochodzi i jest dobrze przez chwilke i znow to samo sie dzieje obroty prawie do zera wcale nie reaguje na dodwanie gazu i jak chce ruszyc jak by moc stracił samochod tylko wylaczenie silnika pomaga:( silnik skacze jak by mial wyleciec, i wydostaje sie z tlumika bialy smierdzacy dym:(pomuzcie!! jest to mazda 626 2.2 rocznik87-91, jak okaze sie ze cos kosztownego to sie zalanie zrobilem cala podloge w aucie i wahacze ktore byly strasznym stanie i pojezdzilem miesiac nie caly i juz bez samochodzu:(.
piszcie co mam zrobic.
meila podaje. [link widoczny dla zalogowanych]
gg; 6111554
Czw 18:56, 27 Wrz 2007
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
jeżeli biały śmierdzący dym z rury leci to podejrzenia padają na uszczelkę pod głowicą,a powiedz mi jeszcze co się dzieje z płynem w chłodnicy czy go nie ubywa.wykręć świece i zobacz czy nie ma na nich wody,a co się dzieje z temperaturą silnika?


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:20, 28 Wrz 2007 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
BenyBenito napisał:
jeżeli biały śmierdzący dym z rury leci to podejrzenia padają na uszczelkę pod głowicą,a powiedz mi jeszcze co się dzieje z płynem w chłodnicy czy go nie ubywa.wykręć świece i zobacz czy nie ma na nich wody,a co się dzieje z temperaturą silnika?
spróbuj dokładniej opisać co się dzieje bo tak to ciężko jest coś doradzić.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:23, 28 Wrz 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
Witam. Nie miałem jak wczoraj odpisac, olej z silnika spuszczałel pez bagnet, strzykawka i wezyk od kroplowki:)-super sposob jak nie ma kanałuSmile.
i powiem co sie dzialo teaz.Dymu juz nie było bialego ale jak ruszalem samochod na biegu zgasl o tak sobie, potem jak trozke pochodzil pojezdzilem nim na podworku to 2 razy obroty spadły ponizej 500, ale za chwile sie unormowało, i w tym momencie jak dodałem gazu to nie reagował a za drugim razem jak spadły obroty to dodawałem cały czas gaz i było wrazenie jak by było cos zatkane i chciał przepchac, dzis w nocy przejade sie nim po osiedłu zobacze, bo tez była sytuacja ze jak jade i zmieniam bieg powiedzmy z 3 na 4 to nie zalapało odrazu troche zwolniłi ruszyło.
co do silnika jak sie nagrzewa to jest normalnie wszystko chodi dobrze, swiece dzis prawdze i napisze a płyn w chłondnicy jest.
Sob 8:43, 29 Wrz 2007
Gość







Post
a jeszcze co do oleju w silniki to bylem na warsztacie i wlali mi olej nie widzialem ile, ale po 300 km zaczeło sie to dziac włąsnie, okazało sie ze nie cały litr mialem przelany!!!! i od wczoraj nei ma tego dymu, dziwna sprawa zobacze dzis wieczorem jak sie bedzie zachowywał, swiece sprawdze, pozdrawiam.
Sob 8:46, 29 Wrz 2007
Gość







Post
swiec nie sprawdzałem nie moge znalecz klucza odpowiedniego na stacjach tez nie ma sa za duze obodowa blokuje mi, samochod raz zgasł, i czesto przy zmianie biegu na wyzszy samochod zatrzymuje sie, juz troszke sie wprawilem ale jade wrzucam trojke i odrazu czworke musze bo na 3 nie chce jechac i za chwile z 4 redukuje na 3 i jedzie normalnie, nie wiem co sie dzieje.
oby to tylko swiece w poniedzialek pojade do sklepu i kupie odpowiednie
Sob 18:24, 29 Wrz 2007
Gość







Post
juz sprawdzilem, 2 swiece do wymiany, znalazlem jakies inne w dobrym stanie i powiem ze gas mi samochod na biegu i dalej przy zmianie biegu bylo chwilowa przerwa w mocy, co moze byc za przyczyna??
Nie 22:57, 30 Wrz 2007
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
a może gdzieś jest problem z układem zapłonowym,gdzieś coś dobrze nie łączy i autko chwilowo traci moc,może gdzieś nie ma masy i też będą się cyrki działy.wiesz jak się nie ma pacjęta przed sobą to nieraz ciężko jest coś trafnego doradzić.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:50, 01 Paź 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
witam. sprawdze ale to w srode badz w czwartek dzis nei wyrobie sie. ale jak wymienilem swiece to ladnie jezdzil ale to wciaz nie to.
Wto 10:10, 02 Paź 2007
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin