Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z odpowietrzeniem hamulców w Peugocie J5

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z odpowietrzeniem hamulców w Peugocie J5
Autor Wiadomość
Gość







Post Problem z odpowietrzeniem hamulców w Peugocie J5
Witam.
Nie moge dac rady z odpowietrzeniem hamulców. Zaczynam od prawego tylnego kola i koncze na przednim lewym. Jedna osoba pompuje pedałem hamulca, a druga odkreca odpowietrznik tak jak sie nalezy. Z tylu po obu stronach ladnie mi tryska płyn, bez powietrza. Z przodu z prawej strony przy zacisku są dwa odpowietrzniki, z gornego mi ladnie idzie, a z dolnego raz leci plyn raz nie. Z lewej strony na dole leci ladnie, a u gory w ogole, nic a nic. Wymienione są przewody z przodu z lewej strony, odpowietrzniki i cylinderki z tyłu po obu stronach. Gdy zrobilem probe hamowania to auto zahamowalo mocno na oba kola tylne i lekko na przod. Gdy załadowałem auto towarem i wyjechałem na miasto to hamulce "zniknely" Raz-dwa razy sie pojawiły ale bardzo słabo przy samym koncu. Mozliwe ze układ gdzies sie zapowietrza? Moze pompa jest zapowietrzona?
Pią 10:20, 20 Lis 2009
Gość







Post
Sprawdź pompę czy przód nie jest zapowietrzony, odkręcając przewody i patrząc co leci. Jak nie pompa, to trzeba by rozebrać przednie zaciski. Możliwe że dostał się tam brud. Oczywiście wszystkie elementy gumowe trzeba wymienić na nowe. Tłoczki gdyby były porysowane też.
Pią 14:22, 20 Lis 2009
Gość







Post
Dzisiaj wymienilem pompe na nową, okazalo sie ze tamta byla niesprawna. Teraz z zadnego odpowietrznika nie leci plyn. Pompowalem i odkrecalem odpowietrzniki z 2 godziny i nic. Słyszałem ze po wymianie pompy trzeba ja odpowietrzyc. Jak to zrobic? Moze jest całkowicie zapowietrzona i dlatego nie daje płynu.
Pią 15:48, 20 Lis 2009
Gość







Post
Ja po wymianie pompy zalewałem ją płynem przez strzykawkę z igłą. Trzeba igłę wprowadzać aż do wnętrza pompy i zalewać każdą z komór. Potem odkręcić przewody od zacisków i przepompować przez nie płyn. Na końcu zaciski oczywiście o ile będą sprawne.
Pią 17:26, 20 Lis 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
a ja nie zalewam pompy


Post został pochwalony 0 razy
Pią 18:41, 20 Lis 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
A jak odpowietrzasz pompe?
Pią 23:54, 20 Lis 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
popuść rurki przy pompie i poczekaj jak płyn poleci


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:38, 21 Lis 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Dzieki. CHodzi Smile
Sob 18:06, 21 Lis 2009
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
ale popuściłeś te rurki


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:56, 21 Lis 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
tak popuscilem rurki. Dzieki jeszcze raz
Pon 21:30, 23 Lis 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin