Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
problem z ogrzewaniem w volkswagen vento

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
problem z ogrzewaniem w volkswagen vento
Autor Wiadomość
Gość







Post problem z ogrzewaniem w volkswagen vento
mam problem niedawno wymieniałem papę wody i od tamtej pory nie działa mi ogrzewanie gdy samochód stoi leci zimne powietrze nawet gdy silnik ma temperaturę 90stopni ale gdy nacisnę gaz i przytrzymam leci cieple gdy tylko spadnie z obrotów znów leci zimne, nie wiem gdzie jest problem
Sob 19:53, 02 Sty 2010
Gość







Post
Prawdopodobnie zapowietrzona nagrzewnica. Sprawdź czy ciepłe są węże do niej dochodzące od strony komory silnika.
Sob 21:12, 02 Sty 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Jaki silnik i zobacz czy tak samo założyłeś pasek,wirniki przy pompie były takiej samej wielkości?To jest źle że nie podajesz jaki silnik.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 0:57, 03 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
silnik to 1,8. a pompę zakładał mi mechanik więc nie wiem
Nie 13:55, 03 Sty 2010
Gość







Post
na rozgrzanym silniku zdjąłem przewód z nagrzewnicy najpierw jeden później drugi i z nich poleciały malutkie ilości wody zero ciśnienia, wentylator normalnie się załącza Sad
Nie 15:06, 03 Sty 2010
leszek280
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: lubuskie
Płeć: Mężczyzna

Post
sprawdz czy przelew jest drożny bo powinien sie sam odpowietrzyć na trasie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:43, 03 Sty 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
grzesiek32 napisał:
na rozgrzanym silniku zdjąłem przewód z nagrzewnicy najpierw jeden później drugi i z nich poleciały malutkie ilości wody zero ciśnienia, wentylator normalnie się załącza Sad


Na zapalonym silniku powinno ci wywalać płyn.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:53, 03 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Na zapalonym silniku nie wywala płynu, co to może być ja już nie mam pojęcia czy moze to wina termostatu.
Nie 21:58, 03 Sty 2010
Gość







Post
Przelew jest drożny, na co jeszcze można zwrócić uwagę.
Nie 22:14, 03 Sty 2010
Gość







Post
skoro wentylator sie włącza to termostat jest ok nalej wody do pełna zbiorniczka i troche go pogazuj lub pojezdzij na wyrzszych obrotach jest poprostu zapowietrzony
Pon 0:19, 04 Sty 2010
Gość







Post
nalane jest do pełna i tak już jeżdżę dłuży czas i na wysokich obrotach jest ok leci ciepłe a jak tylko spadną leci zimne a płyn jest cały czas do pełna, więc już nie wiem
Pon 0:30, 04 Sty 2010
Gość







Post
Przede wszystkim jak odkręcisz zbiornik wyrównawczy to czy z cienkiego wężyka przelewowego leci do zbiornika płyn. Jeśli tak to dobrze. Potem odkręć któryś przewód od nagrzewnicy w komorze silnikowej i wlej do niego płyn przy pomocy lejka. Następnie ten przewód przykręć, rozgrzej silnik do włączenie wentylatora i uzupełnij płyn w zbiorniku wyrównawczym.
Pon 13:07, 04 Sty 2010
Gość







Post
Problem rozwiązany, okazało się ze był odwrotnie założony pasek na pompie po przełożeniu wróciło ogrzewanie. pozdrawiam
Pon 13:51, 04 Sty 2010
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
grzesiek32 napisał:
Problem rozwiązany, okazało się ze był odwrotnie założony pasek na pompie po przełożeniu wróciło ogrzewanie. pozdrawiam


A pisałem ci w poście wyżej jak jest założony pasek.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:22, 04 Sty 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
roman59: wiem dziękuje zasugerowałem się Twoją podpowiedzią jeszcze raz wielkie dzięki Smile
Wto 2:31, 05 Sty 2010
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin