Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problem z silnikiem 1,6 zetec w MONDEO MK2

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problem z silnikiem 1,6 zetec w MONDEO MK2
Autor Wiadomość
Roxi
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Kobieta

Post Problem z silnikiem 1,6 zetec w MONDEO MK2
Drodzy forumowicze.
Pilnie potrzebuje pomocy.
Wczoraj podczas ogromnej ulewy
wjechałam w strasznie wielką kałużę aż zalał mi się lekko silnik wodą od góry.
Problem polega na tym że teraz obroty na luzie trzymają się w granicach 2 - 2,5 tys. obrotów i nie chcą spaść do normalnych.
Podczas jazdy natomiast obroty są normalne ale auto praktycznie samo jedzie - nie muszę dusić w ogóle gazu a w trakcie zmiany biegu gdy wciskam sprzęgło to obroty idą do 3 a nawet 4 tys.
Dzieje się tak i na gazie i na benzynie.
Wie ktoś co mogło się tam zalać że tak się dzieje??
Wszystko do czego mogłam dojść powycierałam,
autko stało cały dzień i schło ale jest to samo.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 16:29, 07 Sie 2010 Zobacz profil autora
borys2121
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 96
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 1/3

Płeć: Mężczyzna

Post
najpierw sprawdzilbym caly dolot czy jest wporzadku


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:12, 07 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roxi
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bydgoszcz
Płeć: Kobieta

Post
borys2121 napisał:
najpierw sprawdzilbym caly dolot czy jest wporzadku


Dolot łącznie z filtrem są suche.
Przepływomierz też sprawdzany.

Znajomi mówią że to może być zalany silniczek krokowy dlatego wariuje.
Co o tym sądzicie??


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:17, 07 Sie 2010 Zobacz profil autora
YaSIu
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica
Płeć: Mężczyzna

Post
Roxi napisał:
borys2121 napisał:
najpierw sprawdzilbym caly dolot czy jest wporzadku

Znajomi mówią że to może być zalany silniczek krokowy dlatego wariuje.
Co o tym sądzicie??

Pewnie tak będzie bo to właśnie krokowy jest przede wszystkim odpowiedzialny za niskie obroty - od sprawdzenia krokowca zacząłbym poszukiwania


Post został pochwalony 0 razy
Sob 19:44, 07 Sie 2010 Zobacz profil autora
manios
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 04 Maj 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

Post
no czesc a sama sobie auto sprawdzasz ?????
wiec ja bym sie zgodzil s kolegami mozesz tez zagladnac czy zadna rureczka ktora wychodzi od kolektora ssacego nie jest peknieta ale pierwsze to wyciag ten silniczek i sprawdz daj zanc jak by co bedziemy dalej kombinowac


Post został pochwalony 0 razy
Sob 22:22, 07 Sie 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin