Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Problemy z chłodzeniem silnika i płynem silnika.

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Problemy z chłodzeniem silnika i płynem silnika.
Autor Wiadomość
Gość







Post Problemy z chłodzeniem silnika i płynem silnika.
Witam:)
Jestem po kapitalce mojej Vectry 1.6 z 93 roku.
Wymienione zostały głównie zawory, pierścienie sprzęgło itd...
Niestety po wyjechaniu z warsztatu silnik strasznie sie grzeje.
Na początku tłumaczyłem sobie to tym, że wszystko się dociera, układa i dlatego tak się dzieje.
Niestety przejechałem już ok 3 tys. km wiec raczej już sie wszystko dotarło i dopasowało.
Zaobserwowałem, że węże po rozgrzaniu są strasznie twarde (nie da sie ich ścisnąć), ale także gdy odkręcę korek wywala mi płyn chłodniczy.
Co może być tego przyczyną?.
Wto 22:41, 12 Maj 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.
Sprawdz pompe wody i termostat.Jak masz taka mozliwośc to kup nowy korek od zbiorniczka.Sprawdz tez wentylator na chłodnicy (o ile go masz)
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:50, 12 Maj 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Więc tak:
- Pompa wodna wymieniana była ok 10 tys. km. temu-sucha i wygląda w porządku,
- Termostat sprawdzony-sprawny,
- Wentylator jest także w porządku- załącza sie,
- Dodatkowo założyłem nowy czujnik załączania wentylatora
- Korek nie powinien przepuszczać, tak trzyma, że ciężko go odkręcić (po oględzinach organoleptycznych jest z nim wszystko ok).
RĘCE OPADAJĄ.
Zaczynam się martwić czy to nie uszczelka pod głowicą, która jest także nowa.
Wto 23:16, 12 Maj 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Kolego jezeli to co napisałes działa to musze Cie zmartwić ale chyba dobrze trafiłes z tą uszczelka pod głowicą.Ale zobaczymy co napisza inni userzy.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:21, 12 Maj 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Kurcze najgorsze jest to, że wpakowałem tyle kasy myśląc, że znów polatam parę lat bez większych problemów a tu masz.
Wto 23:27, 12 Maj 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Na moje oko to wygląda to tak. Przy ostatniej robocie silnik został żle odpowietrzony i przez to przegrzany, co spowodowało nieszczelność uszczelki lub gorzej głowicy. Niestety głowica znowu do demontażu.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:50, 12 Maj 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
zakup sobie nowy korek ,kosztuje grosze. wizualnie go nie sprawdzisz moze jest nie sprawny zaworek w tym korku.jak nie pomoże to wywal całkiem termostat ,moze się wieszać.
Wto 23:55, 12 Maj 2009
Gość







Post
Ale w korku nie mam żadnego zaworka.
Śro 9:45, 13 Maj 2009
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Kadziu napisał:
Ale w korku nie mam żadnego zaworka.


W kazdym korku jest taki zaworek:P w niektórych korkach nawet nie widoczny:P.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 12:44, 13 Maj 2009 Zobacz profil autora
zubi1990
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 592
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SPYTKOWICE
Płeć: Mężczyzna

Post
a odpowietrzyłeś układ


Post został pochwalony 0 razy
Śro 15:02, 13 Maj 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Próbowałem odpowietrzać.
Teraz doszedł nowy problem...
Jadę sobie jadę wciskam sprzęgło zatrzymuje sie lub nie auto gaśnie.
Za każdym razem gdy zejdzie z obrotów...
Śro 15:04, 13 Maj 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.
Powodem może być:
-Przepustnica.
-Przepływomierz.
-Jakies nieszczelnosci(układ dolotowy)Sprawdz tez filtr powietrza.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 18:25, 13 Maj 2009 Zobacz profil autora
omen
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: irland
Płeć: Mężczyzna

Post
ja tak miałem w oplu jak uszczelka mi padła pod głowicą teraz masz do wymiany uszczelke głowica do planowania i nowe śruby do głowicy ja bym stawiał nato ze uszczelka padła mechanik coś spartolił jedz na gwarancje


Post został pochwalony 0 razy
Śro 19:08, 13 Maj 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Zorbie tak jak mówicie.
Bo sądzę, że te rośnięcie płynu nie jest rzeczą normalną?
Śro 21:17, 13 Maj 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin