Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
przekładka silników

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
przekładka silników
Autor Wiadomość
Gość







Post przekładka silników
Panowie i panie sprawa jest tego typu ze kolega posiada Renault Coupe 1,6 benzyna z immobilaizerem i abs a chce włozyć do tego samochodu silnik od Renault Megane 1,4ze skrzynią biegów, które nie posiada abs. Czy po przełożeniu silnika, skrzyni biegów i komputera z 1,4 do 1,6 abs będzie działał i czy półoski przygrają a takze co z immobilaizerem???? Tak na oko zawieszenie silnika i skrzyni biegów jest takie samo.Prosiłbym o podpowiedzi i sugestie w tym temacie i czy to jest wogle ma sens i czy jest realne???
Pon 12:45, 30 Mar 2009
Gość







Post
Witaj kolego.Wszystko co się robi ma jakiś sens.sprawa wygląda tak że abs powinien działać(tylko napisz rok aktualnego silnika,a tego nowego).A z immobilajzerem może powstać problem.Napisz czy wymieniaż również całą wiąskę okablowania z tego 1,6 czy chcesz sie podpiąć pod to co jest???Bo to zmienia postać myślenia,mojego.daj pochwałe.POZDRAWIAM.
Pon 14:16, 30 Mar 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie bardzo rozumiem po co to kombinować. Na sto procent musisz wymienić całą wiązkę elektryczną, a co za tym idzie kodować immo (koszt 400zł). Nie wspominając już o trudnościach wynikających z innego ustawienia łap i poduszek. To jest przecież francuz. Wyglądać wygląda podobnie , ale wystarczy że się wieloklin półosi będzie różnił i leżycie. Silnik do renówki to koszt 1000zł, to raczej nie warto.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 20:06, 30 Mar 2009 Zobacz profil autora
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie kapuje co po wymieniac silnik na mniejszy:DWiazka może i podejdzie, z łapami moze też sie uda (no moze jedna ale to chyba najmniejszy problem dorobić).Ale jaki tego sens.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez Tarantula dnia Pon 20:25, 30 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Pon 20:20, 30 Mar 2009 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin