Autor |
Wiadomość |
Gość
|
PULSUJĄCY PEDAŁ HAMULCA CORSA B |
|
WITAM.MAM PROBLEM Z CORSĄ B ROCZNIK 97.KLIENTKA ZGŁOSIŁA SIĘ Z PROBLEMEM PULSUJĄCEGO PEDAŁU HAMULCA.I RZECZYWIŚCIE W MOMENCIE HAMOWANIA PEDAŁ PULSOWAŁ I CZUĆ BYŁO WIBRACJĘ.PRZY HAMOWANIU RĘCZNYM TAKŻE CZUĆ BYŁO WIBRACJĘ.POSTAWIŁEM NA TYLNIE HAMULCE.ZAZNACZAM ŻE NIE BYŁO ŻADNYCH DRGAŃ KIEROWNICY !!ALE DLA UPEWNIENIA POJECHAŁEM AUTEM DO KUMPLI NA STACJĘ DIAGNOSTYCZNĄ NA ROLKI.WYKRESY POKAZAŁY TAK JAK SIĘ SPODZIEWAŁEM ŻE TYŁ JEST PRZYCZYNĄ.WIĘC UMÓWIŁEM KLIENTKĘ NA WYMIANĘ BĘBNÓW,SZCZĘK I OCZYWIŚCIE W TYM MODELU ŁOŻYSK.DZIŚ WSZYSTKO ZŁOŻYŁEM I CO?!!PULSOWANIE JAK BYŁO TAK JEST !!!WYWALIŁEM NA CZĘŚCI PONAD TRZYSTA ZŁOTYCH I CHYBA POPŁYNĄŁEM BO PRZECIEŻ NIKT MI NIE ZAPŁACI ZA COŚ CO NIE ZOSTAŁO NAPRAWIONE!POJECHAŁEM JESZCZE RAZ NA ROLKI.WYNIK BADANIA TAKI JAK PRZEDTEM.WYKRESY TYLNICH HAMULCÓW FALUJĄ!!POMÓŻCIE BO MNIE SZLAK TRAFI Z TYMI OPLAMI.ZAZNACZAM ŻE BĘBNY KTÓRE ZAMONTOWAŁEM TO ATE WIĘC ŻEBY BYŁY KRZYWE?CZY KTOŚ MIAŁ TAKI PRZYPADEK?POMOCY 
|
|
Śro 18:48, 02 Kwi 2008 |
|
 |
|
 |
Gość
|
|
|
a auto ma abs
|
|
Śro 21:06, 02 Kwi 2008 |
|
 |
BenyBenito
Mechanior

Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
Sprawdz z przodu tarcze i zaciski,przy hamowaniu nie zawsze będzie drgała kierownica wtedy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Śro 21:30, 02 Kwi 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Witaj kol. Beny ma rację że to przód a jeżeli chcesz się jeszcze przkonać to zaciśnij mocno tylne wężyki (np. małym francuzem) i jedź na próbę tylko ostrożnie i sam sobie sprawdzisz że to przód
POZDRAWIAM.
|
|
Śro 22:04, 02 Kwi 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
AUTO BEZ ABS.SPRÓBUJĘ Z TYMI FRANCUZAMI OCZYWIŚCIE ALE JAK JUŻ WSPOMNIAŁEM AUTO BYŁO NA ROLKACH A WTEDY KRĘCI SIĘ TYLKO JEDNA OŚ I JEŻELI PRZY SPRAWDZANIU TYLNICH KÓŁ PEDAŁ PULSUJE A WYKRES NA KOMPIE POKAZUJE WAHANIA SIŁ HAMOWANIA TO NIE MOŻE SIĘ TO PRZENOSIĆ Z PRZEDNIEJ OSI BO ONA SIĘ W TYM MOMENCIE NIE KRĘCI:-)))
|
|
Śro 22:28, 02 Kwi 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Witam.Po założeniu francuzików i zblokowaniu tylnich hamulcy efekt pulsowania ustał.Co zresztą nie jest dla mnie zaskoczeniem.No i co koledzy mechanicy?
|
|
Sob 11:26, 05 Kwi 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
trzeba reklamować bębny,lub je przetoczyć .
|
|
Nie 9:45, 06 Kwi 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Sprawdź czy nie masz krzywej piasty.
|
|
Nie 19:15, 06 Kwi 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
TOMEKROMEK MOŻE TO BYĆ PIASTA JAK PISZESZ.BOJĘ SIĘ TYLKO ŻE TO SKRZYWIENIE BĘDZIE TAK MAŁE ŻE NIEZMIERZĘ GO.BO GDYBY BYŁO DUŻE TO PEDAŁ PULSOWAŁ BY CAŁY CZAS A NIE TYLKO PRZY HAMOWANIU.NO ALE W KOŃCU IDZIEMY CHYBA W DOBRYM KIERUNKU.KLIENTKA USTAWIONA NA PIĄTEK 11 KWIETNIA.BĘDĘ MIAŁ 4 GODZINY NA ZNALEZIENIE I USUNIĘCIE USTERKI BO INACZEJ POPŁYNĄŁEM KILKA STÓW NA CZĘŚCIACH:-))
|
|
Nie 22:04, 06 Kwi 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Zaciśnij jednego francuza aby znaleść która strona a później zamień bęben i potem piastę aby znaleść co trzeba POzdrawiam
|
|
Nie 23:06, 06 Kwi 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
PULSOWANIE POCHODZI Z TYLNIEGO,LEWEGO KOŁA.JEŻDZIŁEM Z ZACIŚNIETYMI FRANCUZAMI A PÓŻNIEJ Z TYLKO JEDNYM ZACIŚNIĘTYM.WIĘC EFEKT PULSOWANIA USTAJE PO ZACIŚNIĘCIU LEWEGO TYLNIEGO KOŁA.NO WIĘC ZAMIENIŁEM STRONAMI TYLNIE PIASTY.PO TEJ OPERACJI PULSOWANIE NIE ZNIKNEŁO A EFEKT PRZECHODZI PO ZACIŚNIĘCIU TYLNIEGO LEWEGO KOŁA !!!!!WIĘC POWIECIE ŻE TO BĘBEN.OK.POMYŚLAŁEM TAK SAMO I JUŻ BYŁEM SZCZĘŚLIWY BO CZUŁEM ŻE ZBLIŻAM SIĘ DO CELU.ZAMIENIŁEM BĘBNY STRONAMI I CO.I NIC.EFEKT PULSOWANIA NADAL USTAJE PO ZABLOKOWANIU FRANCUZEM TYLKO LEWEGO KOŁA.W TYM MOMENCIE CZĘŚCI SĄ ZAMIENIONE STRONAMI(PRAWA PIASTA Z LEWEJ STRONY I PRAWY BĘBEN Z LEWEJ STRONY)TO DOŚWIADCZENIE POKAZUJE ŻE BĘBNY I PIASTY SĄ OK.PEDAŁ JAK PULSOWAŁ TAK PULSUJE.JA SIĘ PODDAŁEM I POWIEDZIAŁEM KLIENTCE ŻE REZYGNUJE Z NAPRAWY TEGO AUTA.NIE MUSZĘ CHYBA PISAĆ ŻE CZUŁEM SIĘ W TYM MOMENCIE JAK KRETYN.TRZEBA BYŁO ZOSTAĆ AKTOREM ))POZDRAWIAM
|
|
Czw 21:07, 17 Kwi 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
WE ŚRODĘ ZAMONTOWAŁEM CZĘĆI KTÓRE MI ZOSTAŁY(BĘBNY Z ŁOŻYSKAMI PLUS SZCZĘKI) Z FERALNEJ CORSY Z PULSUJĄCYM PEDAŁEM.TO BYŁA RUTYNOWA WYMIANA HAMULCY Z TYŁU.PO PROSTU SIĘ SKOŃCZYŁY.DO KOŃCA ROBOTY NIE BYŁEM PEWIEN CO Z TEGO WYJDZIE.ALE PO ZAŁOŻENIU WSZYSTKO OK.TO ZNOWU UDOWADNIA ŻE TE BĘBNY I SZCZĘKI NIE BYŁY WTEDY PRZYCZYNĄ SPRAWY.NIE MOGĘ PRZESTAĆ O TYM MYŚLEĆ CO PRAWDA TERAZ JUŻ NA LUZIE BO ZREZYGNOWAŁEM Z NAPRAWY ALE DLA SAMEJ ZASADY.CO POWODOWAŁO TO PULSOWANIE.A TERAZ PRZYSZŁA MI DO GŁOWY JESZCZE JEDNA MYŚL;MOŻE KOREKTOR SIŁY HAMOWANIA NAROBIŁ TYLE GNOJU? BO PRZECIEŻ JUŻ NIC NIE ZOSTAJE.MIMO ŻE TEMAT JEST JUŻ STARY BARDZO PROSZĘ O WPISYWANIE SWOICH SUGESTII W TEJ SPRAWIE KOLEDZY.BO PRZECIEŻ KIEDYŚ DO MNIE CZY DO WAS PRZYJEDZIE ZNÓW CORSA I KLIENT POWIE ŻE PULSUJE HAMULEC.POZDRAWIAM
|
|
Pią 8:49, 02 Maj 2008 |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|
|