Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

punto 1 1.2 1996r, problem z wysokimi obrotami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 23:36, 11 Lis 2012    Temat postu: punto 1 1.2 1996r, problem z wysokimi obrotami

Witam ponownie, dzisiaj po przejechaniu 400 km, od remątu alternatora podczas powrotu do domu auto zaczęło spadać z obrotów aż stanęło na drodze, po prostu zgasło wogole nie reagowało na gaz. Odpalilem bez problemu ale byly tylko wolne obroty po wciśnieciu gazu auto odrazu gasło, zaczęłem płynnie poruszać gazem samochód pomału zaczynał sie wkręcać na obroty ale prychał kichał, udało jakoś pomalu mi sie nim ruszyć ale powyżej 2500 tyś/obr auto gaśnie dusi sie, przegazowalem je teraz konkretnie teraz auto wkręca sie na obroty ale jeszcze w granicach 300tys/obr delikatnie sie za ksztusi rozebrałem w domu filtr powietrza i w monowtrysku znalazlem kawal kleju pcv którym obudowa filtra była klejona ten kawałek siedzial w komorze silniczka krokowego, ciekaw jestem czy inny kawałek nie dostał sie do środka ukladu ssącego czy wtedy nastapily by takie objawy , dodam jeszcze że z rury wydechowej leci woda i czy ona też nie ma wpływu na takie zachowanie sie silnika,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 0:58, 12 Lis 2012    Temat postu:

Woda to normalna sprawa . Rozebrać wszystko i pokolei sprawdzać najgorzej jak ten kawałek pcv podszedł pod zawór .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 20:23, 12 Lis 2012    Temat postu:

dzisiaj jeszcze troche go przegazowalem jeszcze troche szarpał, ale już mu przeszło myśle że wszystko wroci do normy jutro zrobie troche kilometrow to dam znać czy wszystko ok.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Pon 20:25, 12 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 19:50, 14 Lis 2012    Temat postu:

Witam, dzisiaj pojeździłem trochę i nadal jest problem zauważylem że przy wchodzeniu w zakret w prawa strone po wyjsciu z niego auto zaczyna sie ksztusic jak dodam gwaltownie gazu traci moc szarpie, jak dodaje gazu powoli rozkreca sie i po chwili juz normalnie wchodzi na obroty, dzisiaj zajzałem do zbiornika paliwa zdemontowalem pompe paliwa wyczysciłem sitko od pompy bo było zasyfione, spuscilem paliwo jest bardzo mętne i bylo pól litra wody na sześć litrow paliwa, jutro zaleje świeże paliwo nie wiem czy to moglo mieć taki wplyw na prace silnka, słyszałem że jak jest uszkodzony czujnik położenia walu korbowego to są podobne objawy, jak można sprawdzić taki czujnik, czerwona marchewka kontrolka nie zapala sie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 20:34, 14 Lis 2012    Temat postu:

Myślę że tak jak piszesz spuściłeś syf z zbiornika co mogło mieć zasadnicze znaczenie na pracę silnika. Zalej świeże paliwo i zobaczysz co będzie się działo. Potem jak nie będzie poprawy to szukanie dalej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 22:08, 14 Lis 2012    Temat postu:

Wlaśnie zdemontowałem czujnik polożenia wału co sie okazało że ma gdzieś zwarcie w przewodzie przy ruszaniu nim na przekreconym kluczyku coś cykalo w silniku, rozciełem izolacje i faktycznie druga izolacja na przewodach jest popekana przy drganiach sa zakłocenia i to prawdopodobnie przerywało pracę silnika ale nie zaszkodzilo wyczyścić również zbiornik. Tutaj podrzucam link do stronki z ktorej dowiedziałem sie o tej usterce, przewody u mnie wygladaja identycznie jak na fotkach z tej stronki. Nie wiem czy wrato bawić sie jak tutaj podał autor tematu czy lepiej juz kupic nowy. [link widoczny dla zalogowanych] jutro jak zamontuje ten czujnik poinformuje o efektach.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Śro 22:11, 14 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 18:16, 15 Lis 2012    Temat postu:

Witam, dzisiaj wszystko poskładałem i jeszcze nie jestem zadowolony dalej na zakretach szarpie ale zauważyłem że tylko jak jest na rezerwie dokładnie w baku mialem 6 litrów ponieważ tyle wlalem do suchego umytego baku po zatankowaniu jeszcze 10 litrów, szarpania nie ma, wcześniej tego nie bylo dlatego mnie zastanawia co jest nie tak czy filtr paliwa też ma jakieś znaczenie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 19:55, 15 Lis 2012    Temat postu:

A co nie wymieniłeś filtra paliwa?? Po tym co zrobiłeś i nie wymieniłeś filtra. Podstawa filtr do wymiany. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 20:28, 15 Lis 2012    Temat postu:

jutro wymienie i poinformuje o efektach, podono wymiana nie jest zbyt prosta dzisiaj mu sie przyjżałem wszystko skorodowane i dostęp nie ciekawy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:21, 16 Lis 2012    Temat postu:

Witam, filtr wymieniony nie bylo tak źle z wymiana szybko poszło, filtr faktycznie w masakrycznym stanie próbowałem dmuchnąc w niego powietrze delikatnie sie przedostawało praktycznie wcale, przez nowy praktycznie zero oporu z filtra wylecialo czarne błoto, przy okazji wymienilem przewody zapłonowe i świece firmy NGK, narazie autko chodzi wporządku, muszę wyjeździć teraz paliwo zobacze jak sie zachowuje na rezerwie, jest jeszcze jeden mankament ktory mnie denerwuje przy odpalaniu rozrusznik kreci i nie zapala, ale gdy puszczam kluczyk auto odpala, czy to moze być wina akumulatora?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:37, 16 Lis 2012    Temat postu:

Sprawdz kostkę pod stacyjką (rozlatuje się) lub stacyjka już nie domaga. Akumulator nie ma nic do odpalania jak rozrusznik kręci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 21:59, 16 Lis 2012    Temat postu:

ok. dzięki sprawdzę tę kostkę lub podmienie stacyjkę zobaczymy czy coś sie zmieni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:30, 04 Gru 2012    Temat postu:

Witam panowie, problem spowrotem powrocił jadac autem po autostradzie nie chciał jechać szybciej jak setkę po czym zaczął kichać szarpać i obroty pomalu spadaly zjechalem na pobocze pare razy mu przygazowalem i bez obciażenia wchodzil normalnie jak chcialem ruszyc nie było szans dojechalem do domu z predkością 30km/h więcej nie chcial isć, podczas pracy silnika zdejmowalem przeody z cewek i na drugiej cewce iskra przeskoczyla na obudowe i cewka padla podmienilem cewkę odpaliłem auto i myslalem ze to byl powód wyjechalem na drogę auto dalej muliło wrocilem z powrotem zdjełem filtr powietrza dodałem ręcznie gazu i silnik gaśnie więc wlalem od góry paliwo ze strzykawki auto normalnie wskoczyło na obroty zauważyłem że wtryskiwacz podaje paliwo z pęcherzykami powitrza czyżby to byla wina pompy paliwa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 17:01, 04 Gru 2012    Temat postu:

A wtryskiwacz sie nie poci? Jezeli nie to przy pompce węzyk pekniety albo sama pompa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 19:33, 04 Gru 2012    Temat postu:

A więc tak, obejrzałem wszystko i nie wiem juz o co chodzi, sprawdziłem cisnienie na pompie i bezposrednio na wyjsciu z pompy pod siedzeniem jest ponad 1 bar, a już przy samym monowtrysku gdzieś około 0.5 bara i jak przekrece kluczyk to pompa przez moment podaje ciśnienie a potem sie rozłancza i spada do zera, filtr paliwa wymieniony, auto zapala od kopa wchodzi ładnie na obroty mogę go gazować i nic sie nie ksztusi odciecie jest przy 6500tyś/obrot silnik zaczyna wtedy przerywać , ale jak ruszę to nie mogę sie nim rozpedzić brak mu mocy i zaczyna kulec wtedy nawet na biegu jałowym już sie normalnie nie wkreca po zgaszeniu i ponownym odpaleniu znowu jest jakby wszystko ok dopuki nie rusze sytuacja sie powtarza.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Wto 19:35, 04 Gru 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
adagor28
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 22 Gru 2010
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:58, 04 Gru 2012    Temat postu:

A map sensor jakby siadł jakie mogły by być objawy? jak go sprawdzić?

Witam, dzisiaj zalożylem barometr na przewod od pompu do wtryskiwacza i podczas pracy silnika barometr pokazuje 0.8 - 1 bar, na każdych praktycznie obrotach nawet na 6500 tyś/obr przytym odcieciu i nak\jlepr\sze jest to że jak jest to odciecie i podam mu paliwa ze strzykawki to mało silnika nie rozerwie na takie wchodzi obroty , co może blokować w dostarczaniu paliwa, ponieważ jakby to byla wina pompy to cisnienie by spadalo chyba przy tym odcieciu, już sam nie wiem zamowilem nowy map sensor.

panowie nic nie mowicie podobno punto 1 1.2 60KM spi ma odciecie przy 6800 tyś/obr tak?

Witam ponownie, problem rozwiazany winowajcą byla pompa paliwa najlepsze było to ze wskazania barometru były właściwe ale jak auto stało bylo wszystko ok. przewód łączący pompę z krućcem (ten wężyk wewnątrz ) był stwardnialy i nie trzymał ciśnienia paliwo poprostu spowrotem sie cofało , moja wina też w tym była ponieważ nie zorietowalem sie po barometrze ze po zgaszeniu auta cisnienie momentalnie spadalo, pompa była zasyfiona pomimo że jakis miesiąc temu czyscilem bak na sitku od pompy były takie jakby frędzle po jakiś materiale, pompa została wyczyszcona założylem doraznie zwykly przewód paliwowy na ten odcinek jutro podjade kupie jakiś specjalny wąz który moze przebywać w paliwie i się nie załamie, auto teraz bez porownania wkręca sie na obroty tak jak powinno, a kupione miesiac temu przewody zaplonowe syntech juz sa do wymiany na jednym z nich iskry skacza jak głupie.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez adagor28 dnia Czw 21:51, 06 Gru 2012, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin