Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Renault kangoo dci brak mocy wyzsze spalanie

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Renault kangoo dci brak mocy wyzsze spalanie
Autor Wiadomość
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post Renault kangoo dci brak mocy wyzsze spalanie
ostatnio jezdzac sluzbowym kangoorem 1.5dci60 kodu silnika nie znam.
stracil na mocy pod gorke to na 2 ledwo jedzie i nieraz tzeba 1 wrzucic eby podjechac i takze zaczal wiecej palic.jak wczesniej na baku robilem 850-900km tk teraz 650-700.Kolejna rzecz to niekiedy na cieplym pali za trzecim razem,zatrzesie nim az buda cala chodzi ale nie zapali i nieraz tez po rozgrzaniu przy ruszanu strasznie cos szarpie taki łomot jak przy probie palenia kiedy nie chce zaskoczyc wlasnie.co mu moze dolegac?
w poniedzialek pojade z nim do serwisu ale chcialem tez Was zapytac o porade.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:00, 18 Cze 2011 Zobacz profil autora
grzegorz1805
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 585
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WIELKOPOLSKA
Płeć: Mężczyzna

Post
co do mocy to przepływomierz może być jak i turbina a jak filtr powietrza wygląda i paliwa co do łomotu może poduszka pod silnikiem


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:11, 18 Cze 2011 Zobacz profil autora
QUSY
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Może być też wtrysk padnięty, na pracującym silniku odłączaj po kolei wtyczki od wtrysków. Jeśli nie będzie różnicy w pracy silnika po odłączeniu danego wtrysku wtedy będziesz wiedział który jest uszkodzony.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:17, 19 Cze 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
To są tylko przypuszczenia bez podłączenia pod kompa, sprawdzenie ciśnienia paliwa i sprężania to za wiele się nie dowiemy.
Jaki przebieg i rok auta.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:31, 19 Cze 2011 Zobacz profil autora
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

Post
Witam. Obstawiam probleme z turbem. Myślę że padło sterowanie turbiny(padła cewka sterująca turbiną lub zgnił przewód od sterownika do cewki) miałem takie przypadki kilka razy co nie znaczy że padło co innego. Zacznij od podpięcia pod kompa. Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:57, 19 Cze 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
jutro go wstawie na warsztat i podepnie sie komputer i moze wyjdzie co jest nie halo.
to jest chyba 2001 rok przebieg aktualny 110tysiecy.turbo slychac zalacza sie slychac jak pracuje swiszczy.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 20:43, 19 Cze 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
poduszki wydja sie byc dobre.
po podlaczeniu pod komputer pokazywalo 3 bledy obwod swiec moze ktoras jest przypalona,nie spawdzone zostalo,obwod pedalu gau ktory pozniej juz sie nie pojawil oraz czujnik oznaczenia cylindra.
i tu byl podmieniany ten czujnik od drugiego kangura w ktorym nie ma zadnych bledow(a znim tez cos jst niee tak bo chodzi np pol dnia i gasnie sam)
i po podmianie wciaz ten blad wyskakuje razem z obwodem swiec.
napiecie na wtyczce sprawzone i dohodzi 12v zwrotne jest 5v.
cisnienie na listwie wedlug komputera podczas odpalania tez dobre 230mbar


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Pon 13:35, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Pon 13:34, 20 Cze 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
a ten czujnik oznaczenia cylindra to jest czujnik polozenia walu tylko opisany w ten sposob czy to bedzie jakis inny czujnik?
jakies sugestie co moze byc nie tak z tym bledem?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 7:04, 21 Cze 2011 Zobacz profil autora
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

Post
podaj kody błedów


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:08, 21 Cze 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
kodow niestety nie zapamietalem.napisalem same opisy.nie jestem pewien ale bodajze p1008bylo,ale to strzelam z pamieci.
sam czujnik pozycji cylindra podmieniony z dobrego kangoo w ktorym w pamieci sterownika jest czysto po podlaczeniu do drugiego auta wyskakuje ten czujnik.
napiecie dochodzi jak rowniez napiecie zwrotne do sterownika tez jest.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rawracer dnia Wto 16:03, 21 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Wto 15:52, 21 Cze 2011 Zobacz profil autora
doman
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 22 Cze 2011
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: szczecin
Płeć: Mężczyzna

Post
Hej.
Co do mocy może być tak ze się zarypał sadzą egr wtedy właśnie nie ma mocy.
Jeżeli podłączane auto jest do dobrego kompa to można na wykresie sprawdzić pracę egr (czy się zamyka do końca) ewentualnie przeczyścić.
Sprawdzić pedał gazu czy komputer czyta zakres od 0% do 100%.

Co do drugiego kangura to obstawiam czujnik położenia wału ewentualnie na początek przeczyścić styki kontakt spray, wymienić filtr paliwa.
Dokładnie taki sam przypadek miałem w clio 1.5dci (tam jednak komputer rejestrował błąd).


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:50, 22 Cze 2011 Zobacz profil autora
rawracer
Fachura
Fachura



Dołączył: 15 Maj 2010
Posty: 442
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce
Płeć: Mężczyzna

Post
Hej.
pedal gazu na kompie pokazuje watosci od 0.08mv do 1v jak dobrze pamietam i nie bylo z nim problemu,choc wykryl go program aczkolwiek pozniej juz tego bledu nie wykrywalo.egr sie sprawdzi .
a co do drugiego kangoo to tam bylo czysto w bledach a podmieniony czujnik walu z niego wyskakuje wciaz.
turbo jest zachlapane olejem w tym pierwszym i glosno chodzi.
dzieki za odpowiedz,pozdr


Post został pochwalony 0 razy
Czw 22:36, 23 Cze 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin