Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
reno laguna 1.8 16v

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
reno laguna 1.8 16v
Autor Wiadomość
Gość







Post reno laguna 1.8 16v
witam wszystkich
tak wiec prosze o pomoc w temacie reno laguny 1.8 16v 98r. kupilem to autko z peknietym paskiem rozrzadu wiem ze musze nabyc nowa glowice ale czy cos moglo sie stac z dolna czescia silnika i jezeli ktos ma to prosil bym o schemat rozrzadu lub cala instrukcje lub ksiazke naprawiam sam lub cos w tym stylu wszelaka pomoc wiedza mile widziana z gory dziekuje podaje maila [link widoczny dla zalogowanych]
Śro 23:09, 21 Lut 2007
Gość







Post
ja bym najpierw spróbował założyć pasek i próbować odpalać ostatnio miałem Lagune 1,8 ale 8 zaworowę po urwanym pasku i na szczęście się nic nie stało , więc spróbuj na pierwszy plan założyć pasek rozrządu i spróbować może będzie ok. Pozdrawiam Tomek
Czw 18:08, 22 Lut 2007
Gość







Post
Kolega ma racje, najpierw zaloz pasek i moze bedzie wszystko ok, byc moze z glowica nic nie jest, a po co wyrzucac pieniadze w bloto.

Pozdrawiam
Czw 18:23, 22 Lut 2007
Gość







Post reno laguna
tak wiec koledzy widac po zaworach i po tlokach ze spotkanie niestety nastapilo
Śro 21:05, 28 Lut 2007
kubus
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post GŁOWICA
Akurat w silniku 16 zaworowym niestety prawie zawsze wystepuje kolizja zaworów z tłokami z racji osadzenia zaworów pod kątem ok 30 stopni w stosunku do tłoków.Tak więc czy to opel czy renia czy coś innego zawsze w 16V czy 20V są to silniki kolizyjne,czasami wystarczy zdjąć pokrywę zaworów aby stwierdzić czy doszło do uszkodzenia zaworów.


Post został pochwalony 0 razy
Czw 2:21, 01 Mar 2007 Zobacz profil autora
Gość







Post
Jak widać ś;ady po tłokach, to możesz mieć przykrzywiony któryś korbowód, albo odciski na panewkach. Chyba taniej będzie zanabyc silnik niż głowę i kpl uszczelek i śrub do poskładania tego...
Nie 22:47, 23 Wrz 2007
kubus
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
wszystko idzie sprawdzic .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:55, 23 Wrz 2007 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
a ciekawe czy drugi silnik czy głowica nie będą wymagały od razu remontu,ja raczej remontowałbym głowicę i chociaż wiedział co mam.Tak to jest kupowanie kota w worku.Nie raz się naciąłem tym bardziej z allegro.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:59, 23 Wrz 2007 Zobacz profil autora
kubus
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
Lepiej rozebrac stary niz kupowac nastepny nie wiadowo w jakim stanie


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:50, 23 Wrz 2007 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin