Autor |
Wiadomość |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
Rozrząd A4 Silnik V6 2,8 |
|
Witam,Niedawno to robiłem i obfotografowałem.Jeśli komuś przyda się garść informacji o tym , piszcie na maila.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 12:01, 18 Maj 2008 |
|
 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
Re: Rozrząd A4 Silnik V6 2,8 |
|
A to linki do fotek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 13:09, 18 Maj 2008 |
|
 |
BenyBenito
Mechanior

Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
A pasek zakładałeś z użyciem blokad czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:37, 18 Maj 2008 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
nie używałem blokad,zrobiłem swoja znaki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 14:57, 18 Maj 2008 |
|
 |
BenyBenito
Mechanior

Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
No to już poważny błąd,tam masz koła pływające na wałkach czyli bez klina,luzujesz śruby na wałkach,odbijasz delikatnie koła ze stożka,ustawiasz blokadę taką długą listwę do tych owalnych podkładek pod śrubami a z boku silnika pod czujnikiem położenia wału masz miejsce na wkręcenie blokady wału.Moim zdaniem zbyt długo ten pasek nie popracuje tym bardziej że jest to V6.pozdr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:14, 18 Maj 2008 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
Mylisz się, dobrze wiem,ze koła są "pływające"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:30, 18 Maj 2008 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
 |  | Mylisz się, dobrze wiem,ze koła są "pływające" |
A moze słyszałeś o pomiarze naciągu paska?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 21:33, 18 Maj 2008 |
|
 |
BenyBenito
Mechanior

Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
Tak,jak najbardziej tylko czy po założeniu w ten sposób paska będą zgadzały sie fazy rozrządu,a jeżeli wiesz,że koła są pływające to coś trzeba z nimi zrobić prawda w końcu po coś są jednak te narzędzia do rozrządów,a nie tylko marker lub kropki z farby.Poczytaj sobie troszkę o rozrządach w silnikach typu V co się dzieje przy nie dokładnym zamontowaniu paska lub łańcucha,postaraj się pisać po fachowemu jak to się robi,a nie na własnej roboty znaki,bo ktoś podłapie temat i narobi sobie niepotrzebnych kosztów,moim zdaniem nie po to jest to forum,dzięki za uwagę i pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BenyBenito dnia Nie 22:49, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Nie 22:42, 18 Maj 2008 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
Na to też mam odpowiedź i podzieli ją każdy mechanik.O żywotności paska decyduje jego naciąg,a nie ustawienie kół.Gdy koła źle ustawisz silnik nie odpali albo będzie bardzo źle chodził.W najgorszym wypadku, głowica do remontu.
Pewnie wiesz o czy piszę, jeśli nie mam racji, spadam z tego forum.i publikuję w necie waszą niekompetencję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Nie 22:49, 18 Maj 2008 |
|
 |
BenyBenito
Mechanior

Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |  | Na to też mam odpowiedź i podzieli ją każdy mechanik.O żywotności paska decyduje jego naciąg,a nie ustawienie kół.Gdy koła źle ustawisz silnik nie odpali albo będzie bardzo źle chodził.W najgorszym wypadku, głowica do remontu.
Pewnie wiesz o czy piszę, jeśli nie mam racji, spadam z tego forum.i publikuję w necie waszą niekompetencję. | i wiele innych czynników decyduje o żywotności paska.pozdr.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Nie 23:09, 18 Maj 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Jeżeli dany producent wypuszcza do modelu swojego auta blokady to raczej należało by ich używać tym bardziej ze względu na pływające koła. Dla mnie mechanik który maże po rozrządzie markerem tym samym udoskonala fabrykę no bo na każdym rozrządzie są znaki wiec po co robić dodatkowe. Jeżeli nie ma znaków to znaczy że trzeba użyć blokad. A jeśli ktoś w takim przypadku nie używa blokad to według mnie jest mechanikiem niekompetentnym i jedyne miejsce gdzie może pracować to stodoła u wujka staśka
|
|
Nie 23:18, 18 Maj 2008 |
|
 |
BenyBenito
Mechanior

Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 21 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
|
|
|
 |  | nie używałem blokad,zrobiłem swoja znaki. | znaki wyszły lepsze jak fabryczne
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BenyBenito dnia Nie 23:46, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Nie 23:36, 18 Maj 2008 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
panowie handlują sprzętem do wymiany rozrządu? hihihi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 6:48, 19 Maj 2008 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
Poandto, nie po to umeszczałem te zdjęcia ,by z wami o tym w głupi sposób dyskutować, a dla celów inforrmacyjno-edukacyjnych.Jeśli nie umiecie tego docenić,to trudno.Wyjątkowo głupie forum.Natomiast CalibroManiac w stodole swojego wujka może co najwyżej naprawiać rower marki ukraina.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 7:04, 19 Maj 2008 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
 |  | Poandto, nie po to umeszczałem te zdjęcia ,by z wami o tym w głupi sposób dyskutować, a dla celów inforrmacyjno-edukacyjnych.Jeśli nie umiecie tego docenić,to trudno.Wyjątkowo głupie forum.Natomiast CalibroManiac w stodole swojego wujka może co najwyżej naprawiać rower marki ukraina. |
A może Wy,podejmiecie wysiłek pokazania czegoś na konkretnych plikach (mam na myśli zdjęcia lub instrukcje serwisowe)
rozumie,ze trzeba mieć oprócz komórki aparat cyfrowy i jeszcze posiadać umiejętność zrobienia zdjęcia i wolę podzielenia się nim z innymi.Tak, tak chlopaki z Sochaczewka. 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 7:18, 19 Maj 2008 |
|
 |
krzyg
Starszy młotkowy

Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
 |  |  |  | Poandto, nie po to umeszczałem te zdjęcia ,by z wami o tym w głupi sposób dyskutować, a dla celów inforrmacyjno-edukacyjnych.Jeśli nie umiecie tego docenić,to trudno.Wyjątkowo głupie forum.Natomiast CalibroManiac w stodole swojego wujka może co najwyżej naprawiać rower marki ukraina. |
A może Wy,podejmiecie wysiłek pokazania czegoś na konkretnych plikach (mam na myśli zdjęcia lub instrukcje serwisowe)
rozumie,ze trzeba mieć oprócz komórki aparat cyfrowy i jeszcze posiadać umiejętność zrobienia zdjęcia i wolę podzielenia się nim z innymi.Tak, tak chlopaki z Sochaczewka.  |
A jak przy tego typu silniku odkręcacie wentylator visco?.Mam nadzieję,że wiecie o czym mówię.
Jeśli nie masz główki z kilkoma (przynajmniej) komórkami) to i sprzęt Ci nie pomoże.
Auto dziś wróciło z Włoch, i nie na lawecie, chłopulki z Sochaczewka 
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Pon 21:36, 19 Maj 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
Słuchaj jożinie z bażin z pod czeskiej granicy że paprzesz robote to nie ucz innych tak robić
bo spierdolisz coś kiedyś komuś i Ci łeb upierdoli
|
|
Pon 23:44, 19 Maj 2008 |
|
 |
Gość
|
|
|
uszczelki pod głowice też przecierasz i zakładasz stare no nie?? taka oszczedność ?? nadawał byś sie na montera do FSO
|
|
Pon 23:45, 19 Maj 2008 |
|
 |
|