Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Rozrząd A4 Silnik V6 2,8

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Rozrząd A4 Silnik V6 2,8
Autor Wiadomość
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post Rozrząd A4 Silnik V6 2,8
Witam,Niedawno to robiłem i obfotografowałem.Jeśli komuś przyda się garść informacji o tym , piszcie na maila.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 12:01, 18 Maj 2008 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post Re: Rozrząd A4 Silnik V6 2,8
A to linki do fotek.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:09, 18 Maj 2008 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
A pasek zakładałeś z użyciem blokad czy nie?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:37, 18 Maj 2008 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
nie używałem blokad,zrobiłem swoja znaki.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:57, 18 Maj 2008 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
No to już poważny błąd,tam masz koła pływające na wałkach czyli bez klina,luzujesz śruby na wałkach,odbijasz delikatnie koła ze stożka,ustawiasz blokadę taką długą listwę do tych owalnych podkładek pod śrubami a z boku silnika pod czujnikiem położenia wału masz miejsce na wkręcenie blokady wału.Moim zdaniem zbyt długo ten pasek nie popracuje tym bardziej że jest to V6.pozdr.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:14, 18 Maj 2008 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
Mylisz się, dobrze wiem,ze koła są "pływające"


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:30, 18 Maj 2008 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
krzyg napisał:
Mylisz się, dobrze wiem,ze koła są "pływające"

A moze słyszałeś o pomiarze naciągu paska?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:33, 18 Maj 2008 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
Tak,jak najbardziej tylko czy po założeniu w ten sposób paska będą zgadzały sie fazy rozrządu,a jeżeli wiesz,że koła są pływające to coś trzeba z nimi zrobić prawda w końcu po coś są jednak te narzędzia do rozrządów,a nie tylko marker lub kropki z farby.Poczytaj sobie troszkę o rozrządach w silnikach typu V co się dzieje przy nie dokładnym zamontowaniu paska lub łańcucha,postaraj się pisać po fachowemu jak to się robi,a nie na własnej roboty znaki,bo ktoś podłapie temat i narobi sobie niepotrzebnych kosztów,moim zdaniem nie po to jest to forum,dzięki za uwagę i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BenyBenito dnia Nie 22:49, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 1 raz
Nie 22:42, 18 Maj 2008 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
Na to też mam odpowiedź i podzieli ją każdy mechanik.O żywotności paska decyduje jego naciąg,a nie ustawienie kół.Gdy koła źle ustawisz silnik nie odpali albo będzie bardzo źle chodził.W najgorszym wypadku, głowica do remontu.
Pewnie wiesz o czy piszę, jeśli nie mam racji, spadam z tego forum.i publikuję w necie waszą niekompetencję.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 22:49, 18 Maj 2008 Zobacz profil autora
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
krzyg napisał:
Na to też mam odpowiedź i podzieli ją każdy mechanik.O żywotności paska decyduje jego naciąg,a nie ustawienie kół.Gdy koła źle ustawisz silnik nie odpali albo będzie bardzo źle chodził.W najgorszym wypadku, głowica do remontu.
Pewnie wiesz o czy piszę, jeśli nie mam racji, spadam z tego forum.i publikuję w necie waszą niekompetencję.
i wiele innych czynników decyduje o żywotności paska.pozdr.


Post został pochwalony 1 raz
Nie 23:09, 18 Maj 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Jeżeli dany producent wypuszcza do modelu swojego auta blokady to raczej należało by ich używać tym bardziej ze względu na pływające koła. Dla mnie mechanik który maże po rozrządzie markerem tym samym udoskonala fabrykę no bo na każdym rozrządzie są znaki wiec po co robić dodatkowe. Jeżeli nie ma znaków to znaczy że trzeba użyć blokad. A jeśli ktoś w takim przypadku nie używa blokad to według mnie jest mechanikiem niekompetentnym i jedyne miejsce gdzie może pracować to stodoła u wujka staśka
Nie 23:18, 18 Maj 2008
BenyBenito
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 21 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sochaczew

Post
krzyg napisał:
nie używałem blokad,zrobiłem swoja znaki.
znaki wyszły lepsze jak fabryczne
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BenyBenito dnia Nie 23:46, 18 Maj 2008, w całości zmieniany 3 razy
Nie 23:36, 18 Maj 2008 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
panowie handlują sprzętem do wymiany rozrządu? hihihi


Post został pochwalony 0 razy
Pon 6:48, 19 Maj 2008 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
Poandto, nie po to umeszczałem te zdjęcia ,by z wami o tym w głupi sposób dyskutować, a dla celów inforrmacyjno-edukacyjnych.Jeśli nie umiecie tego docenić,to trudno.Wyjątkowo głupie forum.Natomiast CalibroManiac w stodole swojego wujka może co najwyżej naprawiać rower marki ukraina.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 7:04, 19 Maj 2008 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
krzyg napisał:
Poandto, nie po to umeszczałem te zdjęcia ,by z wami o tym w głupi sposób dyskutować, a dla celów inforrmacyjno-edukacyjnych.Jeśli nie umiecie tego docenić,to trudno.Wyjątkowo głupie forum.Natomiast CalibroManiac w stodole swojego wujka może co najwyżej naprawiać rower marki ukraina.


A może Wy,podejmiecie wysiłek pokazania czegoś na konkretnych plikach (mam na myśli zdjęcia lub instrukcje serwisowe)
rozumie,ze trzeba mieć oprócz komórki Smile aparat cyfrowy i jeszcze posiadać umiejętność zrobienia zdjęcia i wolę podzielenia się nim z innymi.Tak, tak chlopaki z Sochaczewka. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 7:18, 19 Maj 2008 Zobacz profil autora
krzyg
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 13 Maj 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Cieszyn

Post
krzyg napisał:
krzyg napisał:
Poandto, nie po to umeszczałem te zdjęcia ,by z wami o tym w głupi sposób dyskutować, a dla celów inforrmacyjno-edukacyjnych.Jeśli nie umiecie tego docenić,to trudno.Wyjątkowo głupie forum.Natomiast CalibroManiac w stodole swojego wujka może co najwyżej naprawiać rower marki ukraina.


A może Wy,podejmiecie wysiłek pokazania czegoś na konkretnych plikach (mam na myśli zdjęcia lub instrukcje serwisowe)
rozumie,ze trzeba mieć oprócz komórki Smile aparat cyfrowy i jeszcze posiadać umiejętność zrobienia zdjęcia i wolę podzielenia się nim z innymi.Tak, tak chlopaki z Sochaczewka. Smile

A jak przy tego typu silniku odkręcacie wentylator visco?.Mam nadzieję,że wiecie o czym mówię.
Jeśli nie masz główki z kilkoma (przynajmniej) komórkami) to i sprzęt Ci nie pomoże.
Auto dziś wróciło z Włoch, i nie na lawecie, chłopulki z Sochaczewka Smile


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:36, 19 Maj 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Słuchaj jożinie z bażin z pod czeskiej granicy że paprzesz robote to nie ucz innych tak robić
bo spierdolisz coś kiedyś komuś i Ci łeb upierdoli
Pon 23:44, 19 Maj 2008
Gość







Post
uszczelki pod głowice też przecierasz i zakładasz stare no nie?? taka oszczedność ?? nadawał byś sie na montera do FSO
Pon 23:45, 19 Maj 2008
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin