Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
rozrzad polo 91r 1.4d pilne..

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
rozrzad polo 91r 1.4d pilne..
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post rozrzad polo 91r 1.4d pilne..
Panowie mam problem. Przywieźli mi trupa, nie odpalał.... klient mowi ze zaczał chodzic na wysokich obrotach... po czym sie zagotował... zgasił go i juz nie odpalił... auto wyladowało u mnie.... nalałem do baku paliwa bo nie było.... odpaliłem na samostarcie...pociagnał paliwa i chodzi tyle ze strasznie kopci...i bardzo ciezko odpala... Chce sprawdzic rozrzad.. moze przeskoczył... ale tak.... pompe ustawie bo jest znak, wałek też,,, ale mam problem z wałem.. otóż jest znak na kole zamachowym ale nie mam go do czego przyrównac bo nie ma znaku na obudowie skrzyni biegów... prosze o pomoc bo auto musi dzis wyjechac... pozdrawiam...


Post został pochwalony 0 razy
Sob 14:27, 12 Lis 2011 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Powinien być znak na środku otworu resztę jak we wszystkich,wałek jak pasuje z kołem zamachowym zakładaj koło pompy pompa do znaku koło obudowa i dokręcisz koło na wałku.A jak trudno wykręć wtryska i znajdziesz GZP
Sprawdź olej i odkręć korek jaki ma przedmuch bo się może zaciągać te opary ze silnika i może wchodzić na obroty lub siada pompa regulator obrotów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Roman59 dnia Sob 22:13, 12 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Sob 21:52, 12 Lis 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Tak też ustawiałem.Przedmuchów nie ma... rozrzad wporzadku, sprawdzałem ze 3 razy. Tyle ze on na plaku tez ciezko pali... kto wie czy tam sie uszczelka pod głowica nei przepaliła np miedzy tłokami...A na koniec jeszcze pompa przestała wogóle podawac paliwo. w kazdym razie klient nieche z tym juz nic robic...dzieki i pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Wto 19:20, 15 Lis 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin