Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
ROZRZĄD RENAULT 2,0 16V SILNIK VOLVO

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
ROZRZĄD RENAULT 2,0 16V SILNIK VOLVO
Autor Wiadomość
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post ROZRZĄD RENAULT 2,0 16V SILNIK VOLVO
WITAM
Pół roku temu robiłem rozrząd, przeskoczył pasek 3 ząbki, szukam przyczyny.
napinacz hydrauliczny, sprawny, więc pasek naprężony.
pasek przeskoczył na kole wału korbowego.
czyli tak jak by wałek przytrzymał.
jakie mogą być przyczyny?? ponoć to sie stało przy odpalaniu. odpalił pochodził i zgasł, bez uderzenia nic spokojnie spadły obroty.
zatarte popychacze??
w zbiorniczku płynu w zasadzie nie ma więc to już jest coś. bo ktoś mu powiedział że przy gazie może być mniej.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 19:32, 20 Lip 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To że jest napinacz hydrauliczny to nie znaczy że jest napięty,jest suchy nie ma na nim oleju? lekko się wciska czy ciężko? to jest już starszy typ z tym hydraulicznym napinaczem.Ale bez wymiany się nie obędzie bo nie powinien się pasek luzować.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 22:00, 20 Lip 2012 Zobacz profil autora
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post
właśnie chodzi o to że cieżko ręką nie wcisne i jest suchy. jak go w prase włoze wtedy dopiero trzeba troche siły i odbija jak popuszcze. jak bym już wymieniał to na zwykły napinacz o ile się nie myle wtedy inny pasek ten krótszy. musze zobaczyć czy w przewodach woda jest, zapomniałem sprawdzić bo w zbiorniczku dno.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez emiliopl dnia Pią 22:17, 20 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Pią 22:16, 20 Lip 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie wiadomo czy blok jest już przygotowany do założenia innego napinacza bo nie raz są już przygotowane otwory na zamontowanie innego napinacza.Ale jest coś że pasek przeskoczył a nie powinien,no chyba że tak się pasek wyciągnął że napinacz się cały wysunął i nie naciąga już paska.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 9:51, 21 Lip 2012 Zobacz profil autora
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post
napinacz po sciągnięciu osłon był wysunięty. ale płynu w zbiorniczku nie było sprawdzilem na wężu za termostatem odkręcając odpowietrznik i naciskając wąż jest sucho, nie cie poleciało. więc myśle że brak wody może być jednak problemem. pasek ma pół roku VOLVO więc chyba by tyle wytrzymał. ale jeżeli miał go przegrzane.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 10:29, 21 Lip 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jak był całkiem wysunięty to trzeba było sprawdzić jak jest naciągnięty pasek czy da się go skręcić i ile to że było mało płynu to nie ma nic do paska,posprawdzaj czy nie ma przecieków i w jakim stanie jest pompa wody.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:05, 21 Lip 2012 Zobacz profil autora
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post
pasek obrócił się o niecałe 90 stopni. może z 80. pompa wody nowa i nie jest zatarta. przychodzi mi tylko do głowy, że sie zagrzał i "spuchł". tylko simering na wale sie lekko poci poza tym nic wycieków przy rozrządzie. ściągne jeszcze miske olejową. może coś znajde ciekawego.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 12:17, 21 Lip 2012 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
90 stopni to trochę za dużo tylko nie wiem z jaką to siłą miska to zbyteczna robota,załurz nowy pasek i zaobserwujesz co się będzie działo ale napinacz nie powinien tyle wychodzić jak pasek jest dobry.Ale to wszystko jest do oceny jak się to widzi.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 13:42, 21 Lip 2012 Zobacz profil autora
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post
na nowym pasku kręci jak by ciśnienia nie było, tak lekko. ściągam głowice. ssacy ściagnełem i zawory na proste wyglądają ale sie okaże jak wyciagne całość.


Post został pochwalony 0 razy
Sob 17:51, 21 Lip 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Nie szybciej było sprawdzić kompresję ?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 18:16, 21 Lip 2012 Zobacz profil autora
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post
a było by. ale jak zaczą po mechanikach dzwonić i mu zaczeli doradzać to głowice ściagać i koniec


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez emiliopl dnia Nie 8:49, 22 Lip 2012, w całości zmieniany 1 raz
Nie 8:41, 22 Lip 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
miałem sytuacje w peugeocie 306 ze klient bez wody sobie jezdził i mu wałek w głowicy zespawalo. 10 zebów ztargalo, no i wiadomo:) a u ciebie tez ciekawa sprawa, nie ma przypadkiem tej wody w oleju? ciekawe co z tego bedzie:)


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:07, 22 Lip 2012 Zobacz profil autora
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post
klient z serwisu mu powiedział że brak wody w układzie ma się do tego jak brak powietrza w tylnum kole Smile wyciek znalazłem, za termostatem na zewnątrz więc nie do srodka, ale na tyle żeby w głowicy nie było wody.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:33, 22 Lip 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
W takim przypadku pierwsze się ratuje próbuje itp a zmiana czopki to dopiero ostateczność . Kompresję trzeba było zmierzyć i czy węże nie puchn ą


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:46, 22 Lip 2012 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
klient z serwisu, hehe, juz miałem jednego co mu powiedzieli ze pasek rozrzadu jest dobry bo go nie słychaćSmile i do samego końca był cicho a koniec był okrutny i kosztowny:) tak to juz jest:) ja mysle ze to przeskoczył rozrzad to był skutek innej usterki, cos gdzieś złapało i poszło.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:14, 22 Lip 2012 Zobacz profil autora
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

Post
Mi kiedyś przeskoczył w Roverze 820 ( 2.0) Bo miałem krzywe kółko od wspomy i na nieszczęście się stargał i rozrząd go wciągnoł wpakowałem w to auto 7 tysiecy po czym się skrzynia rozsypała to go zezłomowałem i od tego dnia jestem szczęsliwy


Post został pochwalony 0 razy
Nie 23:47, 22 Lip 2012 Zobacz profil autora
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post
w 1,5 dci trzeba uważać na paski osprzętu lubią pod rozrząd podejśćVery Happy jak na to że pasek przeskoczył mu przy odpalaniu to coś dużo zaworów poszło- 13 cieknie jak naftą zalałem, nawet ich nie wyciągałem szkoda roboty, głowice w dobrej cenie chodza. będe miał chwile to rozbiore. a co do ciśnienia sprawdzilem na dwóch cylindrach a na dwóch to mi sie nawet już nie chciało, ledwo wskaźnik podskoczył


Post został pochwalony 0 razy
Pon 22:59, 23 Lip 2012 Zobacz profil autora
emiliopl
Starszy podawacz kluczy
Starszy podawacz kluczy



Dołączył: 11 Lip 2011
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorze
Płeć: Mężczyzna

Post
silnik volvo b 4202 s, to ten sam silnik co w renault f7q 710/711?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 20:32, 24 Lip 2012 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin