Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Rzeźba przy hamulcach :]

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Rzeźba przy hamulcach :]
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Rzeźba przy hamulcach :]
Witam,
jak pisałem wcześniej jestem w posiadaniu Mavericka, auto jest dość źle utrzymanie przez to wymaga cyklicznego wkładu mojej pracy.
Ostatnio zabrałem się za hamulce, miałem ubytek płynu z zaworu tzw korektora siły hamowania tylnej osi. Postanowiłem go wywalić Kwadratowy Cały zawór działa na tej zasadzie że im bardziej załaduje się auto tym większe ciśnienie daje na tylną oś. Przy okazji wymieniłem wszystkie przewody hamulcowe, zregenerowałem pompkę hamulca bo przepuszczała dość solidnie. Przy tej robocie zdziwił mnie fakt że pompka 2 układowa zasila jednym układem tylko jedne koło, lewe przednie a drugi układ idzie do prawego przedniego koła, tam jest trójnik dalej idzie do tylnej osi i dzieli się na tylne koła. Czy zasadne będzie jeśli sprawię że przednia oś będzie na jednym układzie a tylna na drugim? Bo teraz podczas silnego hamowania czuję że przednia oś nie hamuje równo.


Post został pochwalony 0 razy
Pią 21:14, 27 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
To jest po to żeby ci nie blokowały przednie koła bo jak naciśniesz pierwsze uderzenie hamulca hamuje ale z tyłu korektory ci puszczają i ci spada ciśnienie i puszcza przód bo jest na jednym przewodzie zasilającym.Bo korektor masz z dźwignia i sprężyną?


Post został pochwalony 0 razy
Sob 7:17, 28 Sie 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
No ok ale jak zrobię tak że jeden układ zasilać będzie pierwsza oś a drugi drugą to wszystko będzie elegancko? Bo generalnie ten korektor to jest po to żeby przy hamowaniu mnie bokiem nie postawiło na wskutek za mocengo hamowania tyłu?


Post został pochwalony 0 razy
Nie 19:47, 29 Sie 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Może,tylko czy ci starczy płynu z tej sekcji pompy która pójdzie na tył,jakie duże masz tylne cylinderki? żeby pedał nie szedł na dwa razy.Bo komora która idzie na tył nawet jest krótsza.A tu ci wspomaga przednia sekcja.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 21:44, 29 Sie 2010 Zobacz profil autora
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
O widzisz... o tym nie pomyślałem. Ale co tam, przeprowadzę eksperyment i się okaże, dużo roboty przy tym nie ma a miedziane przewody nie są drogie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Czw 19:10, 02 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Masz rację a końcówki na przewodach też można zarobić


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:50, 02 Wrz 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin