Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Schematy rozrządów do VW VR5 i BMW 323

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Schematy rozrządów do VW VR5 i BMW 323
Autor Wiadomość
Gość







Post Schematy rozrządów do VW VR5 i BMW 323
Potrzebuję Schemay łańcuszków rozrządu do BMW 323 E46 z 99 roku i VW passata VR5 z 99 roku.
Słyszę w obu przypadkach stukot dochodzący z rejonu rozrządu, w przypatku BMW występuje to czasami a VW KIEDY silnik jest zimny, potem to już tylko delikatny stukocik. Nie chce niczego rozbierać bez schematu. Może ma takie ktoś lub wie gdzie je tanio dostać oraz narzędzia specjalistyczne. Mam ochote kupic program Autodata ale 2000zł to trochę dużo. Bardzo proszę o pomoc i z góry serdecznie dziękuje.
Mariooo
Pon 2:30, 14 Sty 2008
kubus
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
Pewny jesteś że to łancuch?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:04, 15 Sty 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
to nie umsi by łańcuch rozrządu może łożyskowanie wałków albo korbowodu
Śro 21:18, 16 Sty 2008
kubus
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
bardziej bym obstawiał za hydrauliką zaworów. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:35, 16 Sty 2008 Zobacz profil autora
kubus
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 10 Wrz 2006
Posty: 149
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdynia
Płeć: Mężczyzna

Post
Paweł Janowski napisał:
to nie umsi by łańcuch rozrządu może łożyskowanie wałków albo korbowodu

korba jak zacznie napierdalać to bedzie stukot na dole silnika i bedzie się wzmagał z prędkością obrotowa silnika ew zanikał przy odłączeniu z pracy danego cylindra.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 21:38, 16 Sty 2008 Zobacz profil autora
Gość







Post
Dzięki Paweł.
BMW ma przejechane dopiero 70 000 km normalnej jazdy. Więc raczej nie obstawiałbym korbowodu. Łożyskowanie- to możliwe. Stukot występuje sporadycznie zdecydowanie w górnej, przedniej części silnika i wzmaga się wraz z obrotami silnika. Ktoś mi mówił, że występuje tam napinacz wałka rozrządu, ale pewności nie mam. Aby się przekonać trzeba to rozebrać, a ja nie wiem jak się do tego zabrać ponieważ pracuje całe życie z Peugeot- ami, a tam łańcuchów nie ma.

W VW hałas dochodzi z tyłu silnika, ponieważ tam jest łańcuch. Nasila się z obrotami silnika i zmniejsza się, kiedy jest gorący. I tak muszę wyciągnąć skrzynie biegów, bo jedynka wyskakuje, więc odkręcę kilka śrubek więcej i wyjmę mechanizm różnicowy, a wtedy będę miał wszystko na wierzchu. To nie powinna być bardzo wielka robota- przynajmniej tak mi się wydaje.
Czw 2:25, 17 Sty 2008
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin