Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
seat toledo II 1,9 alh 90km

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
seat toledo II 1,9 alh 90km
Autor Wiadomość
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post seat toledo II 1,9 alh 90km
witam dziś na sznurku przyjechalo do mnie wyzej wymienione auto. paliło ładnie ale szarpalo silnikiem błędów brak wiec wziałem sie za sprawdzenie rozrzadu i to po odkreceniu pokrywy (alu) zobaczyłem wbita szklanke w górę pokrywy rozwalony wałek i zawór bez zamków (lezały w głowicy0 zawór na szczęscie nie wpadł całkowicie do cylindra pewnie uszczelniacz go przetrzymał.. teraz pytanie co moglo być przyczyną ze górna powłoka popychacza odleciała? wyrobiony sworzeń i stukał w głowice? jutro sciagam tak czy siak głowice ale pierwszy raz cos takiego widze.. jutro porobie zdjęcia


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:18, 05 Sie 2014 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Zawór jak jest nie raz uderzony przy przestawionym rozrządzie to mu odlatuje część trzonka zaworu,zostają tylko zabezpieczenia i końcówka zaworu w misce sprężyny tu jeszcze narobiło karambolu.Jeszcze mógł się wytrzeć popychacz i wałek zrobił swoje.Krzywka wałka rozrządu jest nie na środku popychacza tylko lekko przestawiona żeby powodowało obrót krzywki w głowicy i równo się wycierało.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:19, 06 Sie 2014 Zobacz profil autora
Kełysz
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 04 Mar 2009
Posty: 1636
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 60 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bolesławiec
Płeć: Mężczyzna

Post
Sciągłem głowice Jeden popychacz jak pisałem wyżej i wszystkie na ssacych mało nie przetarte. głowica złom bo gniazdo gdzie lezy popychacz zmasakrowane. na wydechowych jest ok. Załatwiam uzywke glowice wsadzam do tego nowe szklanki montuje badam cisnienie oleju czy czasem nie za duże że popychacze prawie powypadały z nich... na dole nie zrobiło szkód zawór musiałem wybijać pobijakiem także nie mógł wypaść. Zobaczyłem że zadarł go popychacz dlatego nie zleciał w dół przez prowadnice. tłoki całe wtryski i świece też. poskładam max do soboty jak znajdzie się szybko głowica z aluminiową pokrywą. Pytanie do was co bedzie pasować do tego silnika jakie głowice?


Post został pochwalony 0 razy
Śro 22:42, 06 Sie 2014 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin