Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Serwo hamulca maverick/terrano

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Serwo hamulca maverick/terrano
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post Serwo hamulca maverick/terrano
Witam Panowie,
jak pisałem kiedyś posiadam mavericka którego w wolnej chwili sobie reanimuję.
Zawieszenie już prawie zrobiłem, została rama do pospawania, kilka pierdów z którymi da się jeździć ale jest jeden dość poważny problem:
Jak podejmuje próbę hamowania to pedał hamulca jest miękki, pomyślałem sobie że układ jest zapowietrzony ale... jak napompujesz hamulec na włączonym silniku i przytrzymasz wciśnięty to pedał powoli odpada, wniosek z tego taki że serwo jest zrąbane. Nie znam się w sumie na tym bo jedyne co robiłem przy hamulcach to odpowietrzanie, wymiana i regeneracja ale zawsze serwo było cacy.
Dodam że płyn jest, wycieków nie ma. Pytanie moje jest takie: Czy da się to jakoś regenerować? Jak przy wymianie zrobić to tak żeby zrobić a się nie narobić? Bo te serwo całe jest tak dziwnie przykręcone do grodzi komory silnika, podchodzę trochę do tego jak pies do jeża. Proszę o pomoc, porady, sugestie bo moja wiedza w tym temacie jest znikoma.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:07, 24 Maj 2010 Zobacz profil autora
Roman59
ADMIN
ADMIN



Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 3641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 226 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie
Płeć: Mężczyzna

Post
Ale jak ci hamulec po chwili spada to wina pompy a serwo ma za zadanie tylko ci wspomagać żebyś nie zużywał tyle siły na wciskanie hamulca.Ale sprawdź czy jak wciśniesz raptownie czy też ci pedał wpada.


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:27, 24 Maj 2010 Zobacz profil autora
jojtek
Spec
Spec



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 537
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

Post
Jeżeli pompa jest uszkodzona to w zbiorniczku są zawirowania płynu hamulcowego. Niech ktoś naciska pedał hamulca a Ty zajżyj co się dzieje w zbiorniczku. Jeżeli jakieś ruchy płynu są to znaczy że pompa pompuje płyn ( przynajmniej jakąś częśc jego ) ale nie w przewody tylko z jednej sekcji do drugiej wtedy również pedał pędzie Ci powoli wpadał.

ps: Podziękowania dla p. Romana w temacie hamulcy Happy


Post został pochwalony 0 razy
Pon 21:50, 24 Maj 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin