Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Silnik deutz 12L511

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Silnik deutz 12L511
Autor Wiadomość
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post Silnik deutz 12L511
Może ktoś poradzi gdzie mogę znaleźć jakiś schemat budowy silnika deutz 12L511 dwu cylindrowy.
Mam go w drobnych kawałeczkach a za bardzo nie mam czasu na łamigłówki.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 9:16, 20 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Z czego ten silnik pochodzi tak pytam z ciekawości i jest chłodzony powietrzem?
Wto 18:13, 20 Kwi 2010
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Silnik pochodzi z maszyny do robienia i pompowania betonu na wylewki posadzki tz. MIXOKRET.


Post został pochwalony 0 razy
Wto 22:55, 20 Kwi 2010 Zobacz profil autora
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
czy tłoki pracują w tym samym momencie
jak wyglada rozrzad
porównaj z silnikiem 126p
jak masz pojecie o fazach rozrządu i ogólnej pracy to go złożysz ,jak nie to zawież na warsztat i daj sobie spokój
twierdze bo pytasz o budowe , zasady są te same w każdym silniku prócz WANCLA
w każdym badz razie nieneguje twoich chęci , ktoś z jakiegoś powodu go rozłożył


Post został pochwalony 0 razy
Sob 21:45, 24 Kwi 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
Trzeba jeszcze znać momenty dokręcania, wyprzedzenie zapłonu, luzy zaworowe itp. Bez tego nic nie zrobi.
Nie 9:27, 25 Kwi 2010
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Maszyna była zakupiona z rozebranym silnikiem, jest nadal rozebrany. jest w miarę prosty w budowie, rozrząd to koła zębate z oznaczeniami to dość proste. Jednak chodzi mi przede wszystkim o momenty dokręcenia i schemat silnika ponieważ nie wiadomo czy są wszystkie części.
Jeszcze sie do tego nie zabrałem chciałem się przygotować. Jeszcze troche poszperam a jak nie to się nie będę do tego zabierał.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 13:50, 25 Kwi 2010 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
A jeszcze jedno silnik został rozebrany ponieważ obróciło panewkę korbową na wale. Wał został oddany do naprawy wraz z korbowodami .


Post został pochwalony 0 razy
Nie 14:22, 25 Kwi 2010 Zobacz profil autora
bogdan_2008
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 01 Wrz 2009
Posty: 143
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: małopolska
Płeć: Mężczyzna

Post
Silnik poskładałem jak na razie pracuje ok a jak będzie dalej to sie okaże.


Post został pochwalony 0 razy
Śro 20:53, 26 Maj 2010 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin