Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
silnik muli w okolicach 3000 obr

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
silnik muli w okolicach 3000 obr
Autor Wiadomość
Gość







Post silnik muli w okolicach 3000 obr
Witam wszystkich.Mam taki problem z swoim autem ford scorpio 2.0 dohc 16V 100kW ,w samochodzie jest instalacja gazowa.Problem polega na tym ze jadac na benzynie samochod czasem lubi poszarpywac jak sie przyspiesza,ale to nie zawsze ,lecz w okolicach 2800-3200 obr traci jakby moc przymula go cos,i potem ciagnie juz do odciecia paliwa.Na LPG ten blad nie wystepuje (inst 1 gen na BLOSIE) jedynie co czuc to ze ma taklie lekkie skoki ,podobne do wypadania zaplonu w zakresie jak na benzynie lubialy czasem wystapic 2-3tys obr. Ogolnie bledow ECU nie wywala,wszsytko pieknie chodzi sonda dobra,swiece nowe,2 przewody zaplon tez ,bo sa 2 cewki ,filtry tez nowe.Spalanie na beznynie tez nie budzi zastrzezen.Dodam ze wszsytkie te bolaczki ustepuja jak sie odlaczy wtyczke z TPS ,autko wtedy normalnie jedzie od 1000-6500obr .Czy TPS moze byc winny skoro nie wywala bledow ,a sprawdzany omomierzem nie wykazuje przerwy w trakcie krecenia nim ,co moze jeszcze powodowac takie przymulenie silnika na benzynie przy 3tys obr.
Z gory dziekuje za pomoc
Nie 12:27, 14 Mar 2010
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

Post
CZOŁEM
przedewszystkim przewody wymien wszystkie a nie tylko 2 /najprawdopodobniej przyczyna szarpania /zwłaszcza w wilgotne dni (dziwie sie ze niewali ci gaz w kolektor)może być jeszcze jedna z cewek /sprawdz rez. wt. i pierw.

tps może być przyczyną chwilowego mulenia ,jednak najlepiej było by sprawdzić sygnał wyjściowy na kompie czy napięcie /sygnał wyjściowy z tps/ nie staje w miejscu gdy płynnie otwierasz przepustnice w tedy bedziesz miał pewnosć


Post został pochwalony 0 razy
Pon 23:12, 15 Mar 2010 Zobacz profil autora
Gość







Post
przewody wymienilem 2 bo w tym silniku tylko 2 szt wystepuja i 2 cewki ,gaz nie szczela
Pon 23:22, 15 Mar 2010
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin