Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
Silnik t4

 
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
Silnik t4
Autor Wiadomość
Gość







Post Silnik t4
Witam! Mam T4 1995r silnik 1,9 td kilka dni temu zaczął mi nierowno pracować na wolnych obrotach, po przejechaniy 100km pracował bardzo źle, teraz na ssaniu ledwo ciągnie i strasznie kopci na jasno, czy ktoś miał już takie problemy, i co może być przyczyną? Crying or Very sad Sad (1)
Nie 7:24, 14 Cze 2009
Tarantula
Specjalista
Specjalista



Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 1100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 34 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Belgia/Małopolska KLI
Płeć: Mężczyzna

Post
Witaj.
Uszczelniacze,wtryski lub turbina.
Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 8:22, 14 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Serdeczne dzięki, no to mam wydatek, a jest możliwość przestawienia zapłonu?
Nie 13:36, 14 Cze 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Jaki to silnik dokładnie. Nastawnik w pompie, albo sama pompa.


Post został pochwalony 0 razy
Nie 15:41, 14 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
To jest 1,9 td 50 kW, dowiedziałem się, że zdarza się że zrywa się klin na kole przy wale i przestawia się zapłon? Jest też jakiś czujnik 109 sterujący czymś tam, ale nie wiem czy w tej wersji auta bo u mnie go nie ma.
Nie 20:00, 14 Cze 2009
Gridlock
Mechanior
Mechanior



Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 227
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra
Płeć: Mężczyzna

Post
Tak w zwykłych dieslach 1,9 zrywają się kliny na kole wału. Sprawdź rozrząd jak spoko to pompa wtryskowa, ale nie nastawnik (brak).


Post został pochwalony 1 raz
Nie 21:25, 14 Cze 2009 Zobacz profil autora
Gość







Post
Serdeczne dzięki, jak zrobię to napiszę może jeszcze komuś się przyda
Nie 22:32, 14 Cze 2009
Gość







Post
Już mam problem rozwiązany ; na wale jest kółko napędzające pasek rozrządu, to kółko ma klin stały, który jest jego stałym elementem. Kółko wokręcone jest śrubą, i właśnie ta śruba nie była dokręcona jak należy na klej z odpowiednią siłą i poluźniła kółko, i 1/3 klina się sklepała i przestawił się zapłon T CO!
Pon 15:21, 22 Cze 2009
Wyświetl posty z ostatnich:    
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin