Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
SKODA FELICJA 1.9 D PROBLEM Z ODPALANIEM

 
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
SKODA FELICJA 1.9 D PROBLEM Z ODPALANIEM
Autor Wiadomość
KamKur
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post SKODA FELICJA 1.9 D PROBLEM Z ODPALANIEM
Witam
Posiadam Skode Felicje 1.9 D i od początku Skoda miała problem z odpaleniem za pierwszym razem na ciepłym silniku. Po kilku próbach z rury szedł ciemno siwy dym, pózniej problem pojawił sie również na zimnym silniku a dzisiaj rano nie zapalił wcale. Prosze o podpowiedz co to moze byc! Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Pon 14:46, 16 Maj 2011 Zobacz profil autora
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

Post
Sprawdź albo wymień filtry powietrza i paliwa. Sprawdź kąt wtrysku i czy grzeją świece żarowe. A kopci? jak tak to jaki kolor?


Post został pochwalony 0 razy
Pon 15:17, 16 Maj 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
Dokładnie to co mowi kolega..... trzeba bedzie ustawić pompe i bedzie git:)


Post został pochwalony 0 razy
Pon 16:01, 16 Maj 2011 Zobacz profil autora
KamKur
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Post
Podczas dluższych problemów z odpalaniem leci jasny gęsty dym a jak juz odpali to jest to ciemno siwa, czarna chmura dumu. Rozrusznik kreci bez problemu. Filt paliwa wymieniłem 3 tygodnie temu.Wymieniłem też przy okazji wszystkie inne filtry i przewód paliwowy. A co do jazdy to z początku ma wahania obrotów które po chwili ustają. Czasem zdarza sie ze podczas jazdy jest odczuwalne jak gdyby auto dostało wiecej paliwa na kilka sekund. Znacznie zwieksza sie wtedy moc auta i silnik ma wieksza kulture pracy. Po dłuższej jeździe po autostradzie ok 120 km/h auto po zolnieniu zaczyna sie dusic,musze go wtedy przegazowac i wraca do normy. Reszte posprawdzam i napisze


Post został pochwalony 0 razy
Pon 18:45, 16 Maj 2011 Zobacz profil autora
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1063
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Post
cofnij pompe, dosłownie o milimetr i bedzie git:)


Post został pochwalony 0 razy
Wto 0:52, 17 Maj 2011 Zobacz profil autora
janusz740
Podawacz kluczy
Podawacz kluczy



Dołączył: 09 Maj 2011
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: WARA
Płeć: Mężczyzna

Post
jaką masz tą pompe mechaniczną czy z elektrycznym gazem? i jaki przebieg i kiedy wymieniany pasek rozrządu?


Post został pochwalony 0 razy
Wto 23:01, 17 Maj 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna » Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin