Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skoda Octavia 1.9 TDI

 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 23:06, 02 Mar 2012    Temat postu: Skoda Octavia 1.9 TDI

Witam . Problem jest taki .
Rano ciężko zapalić .
Świece żarowe wymienione .
Zaworek zwrotny założony problem dalej jest.
Jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 0:22, 03 Mar 2012    Temat postu:

kąt wtrysku sprawdzony?? /ustawiony??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 0:37, 03 Mar 2012    Temat postu:

Jutro rano się tym zajmę to napiszę co i jak .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Grubyole
Nowicjusz
Nowicjusz



Dołączył: 29 Lut 2012
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: tbg/krk
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 11:44, 03 Mar 2012    Temat postu:

miałem podobny problem, u mnie nawalił przekaźnik 109

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 17:26, 03 Mar 2012    Temat postu:

Dokładnie to jest tak . Zapali bez problemu i od razu gaśnie i tak ze 2 razy później jak już załapie to telepocze silnikiem i za chwilę ładnie gada .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
heniek53
Spec
Spec



Dołączył: 01 Gru 2010
Posty: 483
Przeczytał: 15 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: PODKARPACKIE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 20:38, 03 Mar 2012    Temat postu:

Jak jest na pompowtryskach to zdejm dekiel od klawiatury i przeczyść kostki i powinno pomóc. Na pompowtryskach miałem tak kilka razy rozpiąłem wtyczki przeczyściłem obskrobałem przedmuchałem i było ok. Warto spróbować nic nie kosztuje. Pozdrawiam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:48, 03 Mar 2012    Temat postu:

no wlasnie, moze zaczniemy od tego co to za silnik? podaj kod silnika albo moc przynajmniej?
Wyglada jakby nie palił na 1


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 5:00, 04 Mar 2012    Temat postu:

Zwykłe wtryski 110 koni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:22, 04 Mar 2012    Temat postu:

Problem jest tylko na zimnym czy też na ciepłym siliku - jak na zimnym - do sprawdzenia przekaźnik jak pisze kolega + przewody paliwowe - czy nie łapią powietrza. Jesli i na zimnym i na ciepłym to pompa moze nie wydalac powoli - trzeba zobaczyc Vagiem jaki ma kat wtrysku, mozesz tez spróbowac podniesc dawke rozruchową paliwa. Pozdrawaiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
soviet100
Moderator
Moderator



Dołączył: 01 Gru 2011
Posty: 1486
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czechowice - Dziedzice
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Nie 19:08, 04 Mar 2012    Temat postu:

Więc tak :

Przewody nie łapią powietrza . Kąt wtrysku dobry .
Generalnie mi się jednak zdaje że pompa nie wydala .
Poleciłem klientowi jak będzie rozrząd robił (już ma do roboty ) to niech pompę da do pompiarza .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin