Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna dla mechaników samochodowych
Forum dla mechaników samochodowych
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Slaby hamulec corsa 1.4 99r

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
turboplus+
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:04, 07 Gru 2010    Temat postu: Slaby hamulec corsa 1.4 99r

Witam mam problem z moja corsa a polega on na tym ze jest slaby hamulec zostały wymienione ,tarcze bebny,klocki szczeki .opowietrzony układ hamulcowy , byłem u kilku mechanikow i nic nie stwierdzili jeden stwierdzil ze beben choc nowy jest krzywy i wymienił go jeszcze raz na nowy ,no nie powiem ze troche lepiej hamulec sie zachowuje po tym zabiegu ale mimo to jest słaby kiedys byl lepszy.I co o tym mysliscie drodzy formuowicze mam nadzieje ze z wasza pomoca uporam sie z tym problemem.Do dam jescze tylko to ze corsa posiada abs.. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 12:48, 07 Gru 2010    Temat postu:

Z pedałem coś nie tak czy skuteczność hamulca.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mario23
Super Spec
Super Spec



Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 641
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 22 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląskie Cz-wa
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 13:35, 07 Gru 2010    Temat postu:

Jak ma ABS to może źle odpowietrzyli bo z tym układem najpierw odpowietrza sie koło najbliżej pompy! a nie odwrotnie jak bez ABS-u. Niech wszystko dobrze odpowietrzą i powinno śmigać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
turboplus+
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 16:21, 07 Gru 2010    Temat postu:

no to jeszcze tak sproboje sam odpowietrzyc, hamulec jest taki ze czuc jak by nie trzymał poprawnie czyli mimo nacisnientego hamulca czuje jak by sie koła obracały zreszta po tarczach widac ze słabo trzyma hamulec, bo wygladaja jak by sie slizgały klocki na nich .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:45, 07 Gru 2010    Temat postu:

problem wystepuje na zimnych hamulcach czy na ciepłych? Miałem taka sytuacje, koles przyjechał do mnie, bo zmienił sobie z kumplem klocki i na zimno bylo ok, a po 3 hamowaniach skutecznosc spadała. Przejechałem sie i jak wrocilem to dym z kół. Klocki cały czas tarły o tarcze i mega sie grzały. A wracajac do tematu to tak:
-jak sie zachowuje pedał? Opada, rosnie, twardy, miekki??
- ubywa plynu ze zbiorniczka? jakies plamy pod samochodem?
- i jak wyglada kwestia z recznym? trzyma ok?? czy tez lipa?

pozdro:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ponin
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 459
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: UE
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 21:49, 07 Gru 2010    Temat postu:

czołem
sprawdz jeszcze prowadnice zacisków , prace tłoczków , cylinderki i oczywiście korektor sił z tyłu
wez lampe i zerknij w komorze po str. kier., w miejscu gdzie do pompki wchodzi trzpień ped. ham. czy nie ma WYCIEKU tam też może być problem
gdyby był zapowietrzony to pedał byłby niski i na 2-a razy poczym rosnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
turboplus+
Starszy młotkowy
Starszy młotkowy



Dołączył: 10 Paź 2009
Posty: 138
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Wto 23:56, 07 Gru 2010    Temat postu:

Pedał jest tak jak by mieki nie ma takiego szarpniecia podczas hamowania jakie powino byc. Jesli chodzi o mechanike to mysle ze jest ok mowa tu o tłoczkach trzpieniach itp itd sprawdze jeszcze ten kolektor hamowania i ten trzpien przy pompce , nie ma znaczenia czy zimny czy cieply tak samo hamuje wyciekow zadnych nie ma.. kiedys mialem podobne objawy przy astrze 1 1.7 td to przyczyna byl nie zalorzony przewod podcisnienia ktory wchodził gdzies do tego mechanizmu pod filtrem pyłkowym, co prawda moze sie wydawac ze ogrzewanie nie ma nic zwiazanego z hamulcami a jednak ma:) ty w corsie sprawdziłem chyba wszystkie przewody podciesnienia i wydaja sie byc całe ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Doktor
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 26 Wrz 2010
Posty: 1062
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 45 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 1:29, 08 Gru 2010    Temat postu:

Chyba chodzi o przewód podciśnienia z kolektora do serwa. Posprawdzaj i daj znac jak to wyglada:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
YaSIu
Młotkowy
Młotkowy



Dołączył: 12 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 10:40, 08 Gru 2010    Temat postu:

W przypadku gdybyś miał uwalony przewód podciśnienia ten od kolektora do serwa to miałbyś pedał twardy. Tutaj u Ciebie coś jest z samym układem hamulcowym - sprawdź jeszcze raz zaciski tłoczki itp i sprawdź też przewody te gumowe - być może któryś się rozwarstwił w środku i nie puszcza płynu pełną średnicą przewodu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
karol83
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 29 Cze 2008
Posty: 538
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Śro 11:54, 08 Gru 2010    Temat postu:

to by auto ściągało nie możliwe by wszystkie przewody na raz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
student
FACHMAN
FACHMAN



Dołączył: 01 Lut 2010
Posty: 1187
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:59, 08 Gru 2010    Temat postu:

Albo paproki nie odtłuścili tarcz i bębnów...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum dla mechaników samochodowych Strona Główna -> Mechanika samochodowa / Mechanika pojazdowa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin